Terug naar overzicht
Jasmijn,zou je dit naar ons ook kunnen doorsturen? miep_miep_zoef@hotmail.comhartelijk bedankt,mieke
Dag Jasmijn!Ik ben blij dat we toch iets van je horen!Mijn emailaders is bramenlies@gmail.com.Bedankt en groetjes!Lies
Hey Jasmijn,Ik heb ook net 'Het Moment' proberen opzoeken, maar ik krijg informatie over een restaurant enzo, niet echt wat ik zoek dus :).GroetjesLies
Ook ik had hier graag een mailtje voor gekregen.fraisje@fulladsl.be
Hey Jasmijn,wij hebben dat ook al gevonden en willen er ons licht eens gaan opsteken.Mij mag je het ook altijd doormailen: angeltinkerbel@hotmail.comVooral het prijskaartje... :)grtzLeen
Je mag het ook doormailen naar mij! Alvast bedankt! Vele groetjes!
e-mail er vergeten bijplaatsen: sandrademeyer@hotmail.comDank je wel!
Hallo Jasmijn,Zou je dat aan mij ook willen doormailen aub.emmybenny@skynet.beBedankt
josiesdiary@hotmail.comIk ben erg benieuwd, je mag het mij dus zeker doormailen!
Hoi,bedankt, alle hulp is welkommara_686@hotmail.com
Hallo,Het moment is een rituelenbureau die rituelen zoals huwelijken, geboortefeesten, enz begeleiden Je kan altijd eens een kijkje nemen he: http://www.hetmoment.org/contact/index.htm groetjes,Jasmijn
Nog eentje...Mij mag je ook aan je lijstje toevoegen. Alvast enorm bedankt, ik kijk ernaar uit je viering te lezen!Carolinecaroline_broeckx@hotmail.com
Kan je het ons ook eens doormailen aub.Wij zijn ook langs geweest bij ann van 'het moment' (zeker een aanrader) voor 1 sessie en zijn nu onze viering zelf in elkaar aan het steken... elke vorm van inspiratie is welkom.Alvast bedankt, kijk er naar uit!Leenleenenkarl@hotmail.com
Je bent zeer populair...graag ook eens naar: sigridvanstechelman@yahoo.comAlvast bedankt!!!
Hey Jasmijn, Kan je het naar mij ook eens mailen aub?cathydujardin@hotmail.comBedankt!Cathy
Hej Jasmijn,Tof dat je mij jouw viering wil doormailen! Ik zal er vast inspiratie kunnen uithalen.Hierbij alvast mijn mailadres: flekat@telenet.beGroetjes,Katrien
leuk dat je het wilt sturen, graag naar:nathalie_bruggeman@hotmail.com
Dag Jasmijn, Wij willen ook personaliseren. Mocht je jouw teksten kunnen doorsturen, graag naar brackesofie@hotmail.comBedankt dat je dit wil doen! Sofie
Hallo Katrien,zou je het ook naar mij kn doorsturenoliviadefruyt@hotmail.comdank je wel!
Hallo Katrien, ik zie dat je al veel reactie hebt gekregen en vraag me af of je nog eventjes tijd hebt om uw huwelijksplechtigheid ook nog naar mij toe te sturen. Alvast heel sympathiek van je!!! Mijn e-mail adresje is: shalinideblock@telenet.beHeel erg bedankt
Hey Jasmijn,als je nog eventjes tijd vindt, mag je je viering naar mij ook doorsturen.Alle inspiratie is welkom op het moment.Groetjes,Ilsepetatteke04@hotmail.com