TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jessika
27-7-2007
|
2-5-2007 16:49:37
Beste stepahnie!
Van harte proficiat! Wat fijn dat het zo'n mooie dag geworden is! Ik kreeg al een klein kropje in mijn keel bij het lezen van je verslag, laat staan op mijne trouw. Leuk om ook ens de verhalen achteraf te lezen!!!
Jessika 27/07/07 ps: ik wil ook zo'n weer, hopelijk hebben we niet reeds alles 'opgebruikt' ;-)
|
|
Jennifer
15-9-2007
|
2-5-2007 16:51:33
Hoh Stephanie, Eerst en vooral een dikke proficiat! Een ook om een zo drukke en toch wel stresserende dag tot een goed einde te brengen :-) fijn voor jullie dat het zo goed is meegevallen en het weer kon niet beter waarschijnlijk! Dat zal nog lang nagenieten worden!
Geniet er maar van, Liefs, Jennifer (15/09/07)
|
|
Anne
21-9-2007
|
2-5-2007 17:11:56
Hey, Nen heele dikke proficiat en veel geluk toegewenst. En dank je wel dat je ons laat meegenieten van je dag .. het geeft ons kriebels in de buik want we kunnen het ons zo goed inbeelden en onze dag moet nog komen. Veel liefs Anne 21.09.07
|
|
Mieke
7-7-2007
|
2-5-2007 18:13:26
Hey meid, Amai kreeg zelf al een krop in de keel toen ik het las, je moet niet vragen. Heel knap allemaal en ben blij dat alles super is verlopen. Geniet nog maar wat na, hopelijk staat ons ook zoiets moois te wachten maar daar twijfel ik toch niet echt aan. bedankt om ons te laten meegenieten... Lieve groetjes van een bijna getrouwd vrouwtje Mieke 7/7/7
|
|
Franciska
28-7-2007
|
3-5-2007 8:37:35
Hey Stephanie,
Van harte proficiat hé. Ik heb meegenoten van je verslagje en kijk ook al uit naar onze dag. Geniet nog van de mooie periode die nu volgt.
Groetjes Fran 28/07/07
|
|
Véronique
16-6-2007
|
3-5-2007 9:10:25
Hi Stephanie,
Proficiat met jullie huwelijk. Als ik je verslagje lees begint het bij mij ook echt te kriebelen. Ik hoop dat onze dag net zo mooi wordt als die van jullie.
Groetjes, Véro 16/6/2007 http://veroenbilly.trouwen.com
|
|
Jenny
12-9-2008
|
4-5-2007 15:25:14
Hi Stephanie,
Ben blij dat jullie dag zo goed verlopen is! Hopelijk wordt het bij ons ook een superdag. Wij staan nog maar in de startblokken want mijn liefke heeft mij pas afgelopen zaterdag ten huwelijk gevraagd :-). Ik vroeg me gewoon even af of je wat informatie over Saint-Germain zou kunnen geven. Wij overwegen namelijk ons feest daar te doen. Verliep alles daar naar wens? Hoe was het eten? En is het een van de duurdere of valt het nog mee?
Groetjes, Jenny
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam
in Niel |