Nu Online
Momenteel zijn er 582 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan de bruidjes die al een trouwjurk kochten

2-5-2007 18:47:14
Hoi allemaal,

ik heb al eens gehoord dat ze in de winkel waar je je trouwjurk koopt vragen waar je trouwt en dat ze die jurk dan niet meer verkopen aan een andere bruid uit de buurt. Hebben jullie dit al meegemaakt?

Groetjes!

Marie
13-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 394

Maaike
18-8-2007
 Meld misbruik2-5-2007 19:24:04

Dag Marie,
Bij mij was dit het geval. Toen ik mijn trouwkleed definitief wilde bestellen, hebben ze eerst eens gecontroleerd of er niemand anders uit de buurt hetzelfde kleed had. Gelukkig was dit niet het geval...
Ze kunnen natuurlijk wel niet nagaan of er iemand hetzelfde kleed bij een andere winkel besteld heeft, maar deze werkwijze verkleint toch het risico op twee verschillende bruidjes met hetzelfde kleed in dezelfde kerk.

Groetjes

Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik2-5-2007 21:34:41

En wat is er zo erg aan twee verschillende bruidjes met hetzelfde kleed in dezelfde kerk???

Ik vind dat maar een zeer rare redenering hoor.

Peggy
23/06/07

wendy
28-7-2007
 Meld misbruik2-5-2007 21:36:11

bij mij was het ook zo.
Ik kreeg de kleedjes niet eens te zien van de bruidjes die in de zelfde gemeente als mij trouwen op die dag

wendy

Maaike
18-8-2007
 Meld misbruik2-5-2007 21:48:00

Ik zou dat eigenlijk ook niet zo erg vinden, maar ik was vooral bang dat ik mijn favoriete kleedje niet meer zou mogen nemen als er iemand anders van dezelfde gemeente hetzelfde kleed al gekozen had. En ik kan best begrijpen dat sommigen dat wel jammer zouden vinden...

Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik3-5-2007 7:07:07

Hallo,
Bij mij was dit ook het gevale.
Ze controleerden 1st of er geen bruidjes waren uit dezelfde gemeente.
Gelukkig was dit niet het geval!
groetjes

Isabelle
19-5-2007
 Meld misbruik3-5-2007 8:22:18

Dat is inderdaad zo, stel je maar voor hoor,dat er iemand de dag of week voor je trouwt, of dezelfde dag maar in de namiddag, en dat die er met het zelfde kleed staat, zou dat ok niet zo leuk vinden!
Ben wel blij dat ze dat doen, maar inderdaad, stel dan dat er iemand jou droomkleed heeft, ....

Isabelle
19 mei 07

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik3-5-2007 8:46:21

Maar als ik het dan goed begrijp, kan je nog altijd naar een andere winkel gaan (desnoods heel ver weg) en dan heb je toch nog het kleed dat je wil? Ze hebben toch geen database over heel het land, hoop ik...

Veroniek

Meld misbruik3-5-2007 9:27:03

Hoi

Dat vind ik toch ook wel bizar!

Je kan dat toch nooit uitsluiten... Zoveel bruidswinkels in België en Nederland!

Stel je voor dat je zo'n jurk wel héél mooi vindt en je mag het dan niet eens kopen... Ik zou dit erg vinden! Op zich is dat toch niet zo erg dat er een bruidje hetzelfde kleed aan heeft op dezelfde dag? Jullie zien elkaar toch niet? Jullie zijn geen familie ofzo, dus is dat dan zo'n groot probleem? Ik zou dit persoonlijk niet erg vinden!

Veel succes!
Veroniek
20 07 2007

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik3-5-2007 17:41:34

Hoi,

Dit was bij mij ook ja. Trouwens, toen ik mijn eerste communie deed was dat ook al!!!
Uiteraard kan je niets uitsluiten als je in een andere winkel koopt...

Groetjes,
Katrien
18-08-2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info