TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Maaike
18-8-2007
|
2-5-2007 19:24:04
Dag Marie, Bij mij was dit het geval. Toen ik mijn trouwkleed definitief wilde bestellen, hebben ze eerst eens gecontroleerd of er niemand anders uit de buurt hetzelfde kleed had. Gelukkig was dit niet het geval... Ze kunnen natuurlijk wel niet nagaan of er iemand hetzelfde kleed bij een andere winkel besteld heeft, maar deze werkwijze verkleint toch het risico op twee verschillende bruidjes met hetzelfde kleed in dezelfde kerk.
Groetjes
|
|
Peggy
23-6-2007
|
2-5-2007 21:34:41
En wat is er zo erg aan twee verschillende bruidjes met hetzelfde kleed in dezelfde kerk???
Ik vind dat maar een zeer rare redenering hoor.
Peggy 23/06/07
|
|
wendy
28-7-2007
|
2-5-2007 21:36:11
bij mij was het ook zo. Ik kreeg de kleedjes niet eens te zien van de bruidjes die in de zelfde gemeente als mij trouwen op die dag
wendy
|
|
Maaike
18-8-2007
|
2-5-2007 21:48:00
Ik zou dat eigenlijk ook niet zo erg vinden, maar ik was vooral bang dat ik mijn favoriete kleedje niet meer zou mogen nemen als er iemand anders van dezelfde gemeente hetzelfde kleed al gekozen had. En ik kan best begrijpen dat sommigen dat wel jammer zouden vinden...
|
|
Mieke
8-9-2007
|
3-5-2007 7:07:07
Hallo, Bij mij was dit ook het gevale. Ze controleerden 1st of er geen bruidjes waren uit dezelfde gemeente. Gelukkig was dit niet het geval! groetjes
|
|
Isabelle
19-5-2007
|
3-5-2007 8:22:18
Dat is inderdaad zo, stel je maar voor hoor,dat er iemand de dag of week voor je trouwt, of dezelfde dag maar in de namiddag, en dat die er met het zelfde kleed staat, zou dat ok niet zo leuk vinden! Ben wel blij dat ze dat doen, maar inderdaad, stel dan dat er iemand jou droomkleed heeft, ....
Isabelle 19 mei 07
|
|
Marie
13-6-2009
|
3-5-2007 8:46:21
Maar als ik het dan goed begrijp, kan je nog altijd naar een andere winkel gaan (desnoods heel ver weg) en dan heb je toch nog het kleed dat je wil? Ze hebben toch geen database over heel het land, hoop ik...
|
|
Veroniek
|
3-5-2007 9:27:03
Hoi
Dat vind ik toch ook wel bizar!
Je kan dat toch nooit uitsluiten... Zoveel bruidswinkels in België en Nederland!
Stel je voor dat je zo'n jurk wel héél mooi vindt en je mag het dan niet eens kopen... Ik zou dit erg vinden! Op zich is dat toch niet zo erg dat er een bruidje hetzelfde kleed aan heeft op dezelfde dag? Jullie zien elkaar toch niet? Jullie zijn geen familie ofzo, dus is dat dan zo'n groot probleem? Ik zou dit persoonlijk niet erg vinden!
Veel succes! Veroniek 20 07 2007
|
|
Katrien
18-8-2007
|
3-5-2007 17:41:34
Hoi,
Dit was bij mij ook ja. Trouwens, toen ik mijn eerste communie deed was dat ook al!!! Uiteraard kan je niets uitsluiten als je in een andere winkel koopt...
Groetjes, Katrien 18-08-2007
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|