Terug naar overzicht
Hey Tim,geen ervaring maar we hebben wel contact gehad voor een prijsofferte. Dit kwam redelijk duur uit vond ik.Groeten Dolores04/05/07
Een offerte voor de feestzaal?
Allé ja, offerte, gewoon een overzicht van de huur van de zaal, welke voorzieningen er nog moesten zijn en wat die kosten, traiteur,...Wij hebben dat bij andere zalen ook laten doen, zo kan je toch het beste vergelijken vind ik.Dolores
Hoi TimJe kan idd een offerte vragen: http://www.parkvanbeervelde.be/Pages/Uw_evenement.php Ik vond het ook redelijk duur, net zoals de Lozen Boer en kasteel van Saffelare.Wij trouwen in kasteel Carelshof (Sint-Amandsberg)...Veel succes nog!GroetjesVeroniek20 07 2007
Dit even terzijde, maar ik vond het schandalig dat het park van beervelde 75 euro vraagt om daar wat fotos te mogen nemen, no thanks!Veerle29/09/2007
Ja dat is waar wat Veerle zegt!Als je je feest daar houdt dan mag je gratis foto's trekken en anders moet je betalen!Ik vind dat ook schandalig!Dit weekend zijn het opentuindagen daar... Als je echt geïnteresseerd bent Tim, moet je maar eens gaan kijken...GroetjesVeroniek20 07 2007