Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer starten met zonnebank?

2-5-2007 21:26:25
Hallo,

Wanneer begin je het best met naar de zonnebank te gaan?
Ik trouw op 23 juni en heb een heel bleke en gevoelige huid. Wanneer zou ik best starten om op mijn trouwdag toch een mooi kleurtje te hebben?

groetjes
evi

Evi
23-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 699

Veerle
2-6-2007
 Meld misbruik2-5-2007 21:46:28

Hey Evi,

Dat hangt ervan af of je makkelijk bruint. Ik ben van plan een keer of 5 te gaan en ik trouw op 2 juni. Ik zou één keer per week gaan. In principe mag je om de 24u gaan, maar je moet zelf een beetje zien hoe goed je er tegen kan. Ikzelf durf de eerste keren wel te verbranden, daarom ga ik maar één a twee keer per week gaan (moet trouwens dringend beginnen!). Probeer het eens!

Groetjes,
Veerle

mieke
7-7-2007
 Meld misbruik2-5-2007 22:31:53

Met zo'n weer onder de zonnebank?

Ik ben op paar dagen heel bruin geworden gewoon door buiten in de zon te lopen en te liggen... dus ben content dat ik dit jaar geen zonnebank moet opzoeken doordat het zo vroeg al lekker warm weer is...

Trouwens kleur van de zon is veel mooier dan van zonnebank...

Isabelle
19-5-2007
 Meld misbruik3-5-2007 8:18:47

afhankelijk van hoe snel je bruint kan je best wel een paar keer onder de zonnebank gaan.
Ik raad je aan om dan toch wel twee keer per week te gaan, anders gaat het zijn effect missen.
En als je snel bruint, is het op tijd dat je begin juni start, heb je wat langer nodig, zou ik half mei al starten...
Ik ben vroeg genoeg gestart om nadien dan 1 keer per week te gaan om de kleur te onderhouden, wat ik nu af en toe wel eens kan overslaan door het mooie weer...
Het begint te korten!
Maak er een prachtige dag van!

Isabelle
19 mei 2007

annelies
9-6-2007
 Meld misbruik3-5-2007 8:19:17

Dag Evi,
Ik trouw op 9/6 en ben er vorige week aan begonnen. Ik probeer twee keer per week te gaan. Ik ben al wat bruin van de zon (gewoon van buiten te zitten), maar om alles wat egaler te maken, ga ik toch nog wat onder de zonnebank.
Groetjes,
Annelies
09.06.07

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik3-5-2007 8:45:22

Hoi,

Ik trouw ook op 9 juni en ik ben eind maart al begonnen met de zonnebank. Goed op tijd, dat weet ik, maar het was de eerste keer ooit dat ik onder de zonnebank ging, dus ik wist niet welk effect dat ging geven. In het begin ging ik twee keer per week en na een vijftal beurten begon ik een kleurtje te krijgen. Nu ga ik nog maar een keer per week, gewoon om mijn kleur te behouden. Deze week ben ik niet geweest omwille van het mooie weer. Maar het nadeel is dan weer dat de bandjes van mijn topje nu ingebruind zijn door in het zonnetje te lopen. Ik zal dus zeker nog onder de zonnebank moeten gaan (ookal blijft het mooi weer) om alles weer egaal te krijgen.

Ik ben ook voorstander van de natuurlijke zon, maar om een egale kleur te krijgen is de zonnebank een goed alternatief. Je draagt maar een keer een trouwkleed, hé!

Groetjes en veel succes ermee!

Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

Wendy
9-6-2007
 Meld misbruik3-5-2007 8:53:09

Hey,
Ik trouw ook begin juni en zal dringend onder de zonnebank moeten beginnen gaan.
Zeg, welke produkten gebruiken jullie hiervoor eigenlijk?
Groetjes,
Wendy

Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik3-5-2007 13:05:45

Ik ben begin april gestart met zonnebanken en trouw op 2 juni. Nu heb een rustpauze ingelast en twee weken voor den trouw ga ik nog eens terug.
Bij ons zonnebankcenter hadden ze een produkt om nen bruiningsboost te geven. Dit om het bruine kleurtje extra te laten doorkomen. Dit is echter geen beschermer. Ik gebruik dat produkt op mijn buik en benen omdat die minder vlug kleuren. Mijn gezicht en rug is geen probleem om kleur te krijgen.

Kathy
23-6-2007
 Meld misbruik3-5-2007 15:01:52

Ik ga ook naar de zonnebank om een egaal kleurtje te krijgen. Maar ik heb wel lichte vlekken op mijn schouderbladen, wat doen jullie daartegen? Omdraaien is op zo'n voorgevormde zonnebank in een zonnecenter niet zo vanzelfsprekend.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...