Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nagels

3-5-2007 10:23:32
Hoi,

Ik zou graag mooie verzorgde nagels hebben op mijn huwelijk. Nu heb ik ergens iets gehoord over gelnagels en acrylnagels. Wat is het verschil en wat raden jullie aan? Verder, is dat met tipjes of de hele nagel?

Nog 1 vraagje: Heeft er iemand een suggestie om dit te laten doen ergens in de buurt van Turnhout - Oud-Turnhout

Groeten,
Isabelle

Isabelle
12-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 766

lien
23-2-2007
 Meld misbruik3-5-2007 10:35:37

Hallo Isabelle,

Ik heb gewoon een french manicure laten doen (had ik cadeau gekregen, dus kwam goed uit:d), en ik was heel tevreden!! Daarom overweeg ik om het voor mijn huwelijksfeest opnieuw te laten doen (dan wel betalend natuurlijk, maar ik heb het er voor over:d).

Voor de rest kan ik je niet helpen met je vraag, want ik ken daar zelfs niks van:s

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik3-5-2007 11:20:06

Hoi Isabelle, mijn schoonmama in spe is nagelstyliste.
Het verschil tss gel en acryl is dat er een ander product + andere manier van werken is.
Gel vind ik persoonlijker mooier, en deze worden uitgehard onder een "lamp", een soort van oventje.
Acryl hard uit aan de lucht eigenlijk.

Als je een verlenging wil is dit met tips, waar uw natuurlijke nagel verder onder groeit. Ik heb redelijke lange "gelnagels" maar dit zijn wel mijn echte.

Ik zou voor gelnagels kiezen, ik kan u wel niet helpen met een nagelstyliste in turnohout, mijn schoonmama werkt nl enkel in het waasland (aan huis)

Groetjes en succes!!

Sarah
15/09/07

natascha
28-7-2007
 Meld misbruik3-5-2007 13:57:38

Hoi,

Ik heb zelf ook al de twee gehad, maar ben eerlijk gezegd ook meer tevreden over gelnagels!
Die zijn idd mooier!

Ik heb een vriendin die nagelstyliste is, maar ze is van west-vlaanderen.
Er is heel veel verschil in nagelstylistes!
Ik zou zeker op voorhand eens proberen.
Het is ook handig om wat te wennen aan die valse nagels!!!! Zeker als ze anders super kort zijn!

Natascha

karo
15-9-2007
 Meld misbruik3-5-2007 15:42:19

Beste Isabelle,

Op de Gierlesteenweg in Turnhout zit Happy Feet, daar ben ik al een aantal keer geweest, die valt wel mee. Zij doet wel enkel Gel. Ik heb ook al veel goede commentaar gehoord over La Perla in Vosselaar, molenpad. Ik denk dat ik een aantal maanden voor de trouw daar ook eens naartoe ga om te proberen.

Beste groeten,
Marijke

Patricia

Meld misbruik4-5-2007 11:10:28

Gel en acryl komen uiteindelijk op hetzelfde neer, maar het gaat idd om een ander product en bewerking.
Gel is een product zoals gel (maar dan andere samenstelling natuurlijk) van uitzicht en wordt uitgehard onder een lamp (is geen over, dus geen schrik hebben).
Acryl is een poeder dat gemengd wordt met een vloeistof en hard zo uit.

Als een nagelstyliste de twee goed kent, moet het resultaat even mooi zijn. Ik doe zelf beide als hobby (heb wel een heel goeie opleiding gevolgd en heb een diploma van allround nagelstyliste) en kijk voornamelijk naar de persoon haar nagels om te bepalen welk product ik opbreng. Bij de ene houdt gel beter (in de meeste gevallen), bij de andere houdt acryl beter.

Ik ben van het Gentse.

Als je een nagelsalon zoekt, let dan vooral op de hygiëne, er moet hygiënisch gewerkt worden (ontsmet) om geen bacteriën onder de versteviging in te sluiten en zo schimmels te veroorzaken.

Isabelle
12-5-2007
 Meld misbruik8-5-2007 9:19:02

Hoi,

Karo, Jij was tevreden van happy feet?

Er zit ook een light and beauty in Turnhout, die gelnagels doet. Iemand enige ervaring hiermee?

Groeten,
Isabelle

Sofie
7-7-2007
 Meld misbruik13-5-2007 17:28:48

ik heb een afspraak gemaakt in de lotelingenstraat in turnhout, kan er over twee weken terecht, zal jullie op de hoogte houden
mijn kapster rade deze persoon aan

groejtes sofie

Natalie

Meld misbruik13-6-2007 23:35:46

Dag Isabelle,

Het verschil zit hem inderdaad in het product en de werking. Als je er meer over wil weten, bezoek dan eventjes volgende website: http://users.telenet.be/nailsandbeauty
Kijk dan ook even bij de arrangementen, wij hebben een interessant bruidsarrangement.

Groeten,
Nails & Beauty
Turnhout

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...