TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
7-7-2007
|
3-5-2007 16:20:55
Hallo Iris,
Wat verschrikkelijk om te horen wat er allemaal misloopt, ik krijg er zenuwen van en maak me zelfs al een beetje ongerust... 07/07/07 is ook mijn trouwdatum, hopelijk heb ik nergens pech mee...misschien is vandaag zowiezo al een piekerdag voor mij want ik maak mij overal zorgen om...
* Zo lees ik over de bruidjes die overal contractjes van hebben, dat heb ik al niet, enkel van de feestzaal heb ik een contract...wel heb ik betalingsbewijsjes van de meeste dingen waar ik een voorschotje gegeven heb. * Verder heb ik ontzettend veel schrik dat het zoals bijna alle jaren in het bouwverlof zal regenen (enkel vorig jaar was dat eens niet het geval). * Ik heb overal enorm hard mijn best gedaan om de kosten te drukken, want we geven een groot feest ganse dag al voor 55 man, en savonds 250 man... met eten beide keren, dus onze prijzen zijn wel al hoog, maar wel in goede verhouding met wat we in ruil krijgen. Toch heb ik vandaag zo een dipje...pfff veel te duur...we zijn aan het bouwen en kunnen de centjes anders wel gebruiken. * Een kennis trouwt (zonder familie) in Las Vegas, dus lekker goedkoop...en origineel...nu heb ik echt zoiets van, hadden wij dit beter ook gedaan? * Ik heb ontzettend veel schrik dat onze openingsdans gaat mislukken...als ik zenuwen heb ga ik mijn pasjes verkeerd doen denk ik... * Vaak hoor ik hier mensen die echt geen fijne voorbereidingstijd hebben en toch een geslaagde huwelijksdag, en dat trek ik mij precies soms wat te hard aan dat sommigen ongelukkige momenten hebben, want bij mij gaat alles zooooo goed, is het zo fijn...wie weet gaat mijn trouwdag dan net tegenvallen. Maar zo mag ik natuurlijk niet denken he! * Ik was heel blij om een websiteje aangemaakt te hebben kenny-nathalie.bruiloftsite.nl, maar bijna niemand van kameraden tekent het gastenboek...beetje jammer, kheb er toch wat tijd in gestoken al...
Het zal een slechte dag zijn voor mij vandaag en hopelijk is dat gevoel morgen weer weg...
Veel succes aan iedereen!
Nathalie-in-een-dipje 07/07/07
|
|
Iris
7-7-2007
|
3-5-2007 16:31:48
Nathalie
Ik heb net jouw website bekeken! Echt mooi! Origineel en tof.
Maak je geen zorgen, wat ik heb gelezen op je site ben je al getrouwd met de man van je dromen. Maar ga je nu trouwen voor de kerk. Met het burgerlijk huwelijk is toch alles goed gelopen? Awel, dan loopt dat nu ook allemaal wel snor!
Veel plezier, en pieker niet te veel meid! Iris
|
|
Véronique
16-6-2007
|
3-5-2007 17:00:03
Hi Iris,
Als ik lees wat voor pech jullie al hebben gehad vind ik het heel knap van jullie dat jullie dit zo goed kunnen relativeren. Ik zou het daar moeilijker mee hebben vrees ik. Maar langs de andere kant wil het ook zeggen dat jullie een enorm sterk koppel zijn.
Jullie huwelijk gaat echt jullie droomdag worden!!!!
@ Nathalie: ik ben ook eens naar jullie website gaan kijken en het ziet er heel leuk uit. Ik bekijk regelmatig de websites van de andere koppels, vind het vooral heel leuk om te zien hoe bij hen alles verloopt.
Groetjes, Véro 16/6/2007 http://veroenbilly.trouwen.com
|
|
Iris
7-7-2007
|
3-5-2007 17:24:00
@ Véro
Ik ben op je site gaan kijken. Tof! Zo'n mooi huwelijksaanzoek! Ik kreeg er echt kieke boebelen van! Zo romantisch en origineel! Ahhhh.....zalig!
|
|
Anne
21-9-2007
|
3-5-2007 17:39:59
Hey Bruidjes,
Wel ik zit al 3 dagen in een dipperiode .. bij ons valt de kledij, de feestzaal enz (tot nu toe) mee .. en eerlijk gezegd, dat is allemaal materiaal. Wat bij ons aan het gebeuren is kunnen we niet vervangen ! De ouders ! Mijn toekomstige schoonouders hebben 3 dagen geleden heftige ruzie met ons begonnen .. dit allemaal omdat ik een website gemaakt heb, en dat ze er niks van wisten ! Stel je je dat voor hé ! Ondertussen is de toekomstige schoonzus ook erbij betrokken, schuld of geen schuld, ik weet het allemaal niet meer. En last but not least, mijn ouders zijn 25 jaar geleden gescheiden .. en mijn vader wilt niet komen als mijn moeder komt ! Nou, dan heb ik liever een ander kleed en locatie enz te moeten zoeken en dat de ouders het gewoon goed menen met ons en ons het geluk gunnen ... maar helaas ... Dus met een beetje veeeeeel pech, komen enkel mijn moeder en haar man naar de trouw, en schoonouders en vader met vrouw niet .....
En betreffende de website .. idem als nathalie .. niemand gaat er naar kijken en ik heb er ook uren ingestoken ...
Maar wat ons wel sterk houdt is onze liefde, die heeft al veel doorstaan, en dit er nog bovenop .. nee ik denk niet dat er iets is hier op deze aarde, dan enkel de dood, die ons kan scheiden. Dat is dan toch een hele geruststelling.
Wow, doet effe goed zijn hartje luchten. Liefs Anne
ps: iemand zin om eens rond te snuffelen op onze site ? hier alvast het adres. http://anne-johnny.bruiloftsite.nl/ Doeiiii
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|