Nu Online
Momenteel zijn er 667 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

raad benodigdheden!!

3-5-2007 17:23:41
Hallo,
binnen twee weken trouwen mijn vriend en ik in ‘De Roode Poorte’ in Meetkerke. De zenuwen beginnen me al te parten te spelen, vooral omdat het een lege schuur is die we huren. We moeten dus aan alles denken wat betreft tafels, versiering, kapstokken, toiletzeepjes en noem maar op.
Kan er iemand mij raad geven waar ik nog zeker op moet denken?
Alvast bedankt,
Lissa
18/05/08

Lissa
18-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 650

Lies
30-6-2007
 Meld misbruik3-5-2007 18:07:39

Hey!

wij doen eigenlijk hetzelfde, maar dan in Kortenberg, in het park van de oude abdij, waar we een huisje huren dat we ook helemaal zelf moeten aankleden! Mijn moeke doet de decoratie, en tafels en stoelen zijn er gelukkig al, maar hier een lijstje van dingen die me zomaar ineens te binnen schieten:
glazen
bestek
servettten
EHBO DOOS!!!
toiletpapier
verlengkabels
extra gloeilampjes/verlichting
tuinkaarsen
ontbijt voor de dag nadien, voor ons en alle anderen die blijven slapen
iets tegen hoofdpijn
boekjes van de viering (die van ons is ook daar)
zakdoeken (tegen al het gesnotter!)
alles om ons 'herdenkingshoekje' van de grootouders in te kleden (foto's teksten kaarsjes...)
gastenboek
poetsmateriaal voor de dag nadien :-(
een doe het zelf doos: hamer, nagels, tangen, veiligheidsspeldjes, plakband... Is altijd handig!
...

Dat is het voorlopig!
Hopelijk heb je er iets aan!

Lies
2 en 30 juni

olivia
12-8-2006
 Meld misbruik3-5-2007 21:32:18

Hallo Lissa,

wij trouwen op 26/05 en ons avondfeest gaat ook door in de 'Roode Poorte'!
Tis leuk dat je echt je eigen inbreng hebt en zo je eigen ding kan doen. Maar... je moet natuurlijk echt aan alles denken e! Gelukkig krijgen we daarvoor veel hulp van onze traiteur, maar ja, dan nog. Ik loop constant met een blaadje in m'n handtas en als me iets te binnen schiet, krabbel ik het vlug op. Dit huren we bij picobello (Roeselare):
- tafels en stoelen + receptietafels + linnen
- bestek + servies (wijnglazen en champagneglazen)
- perculators (voor koffie)
- asbakken
Voor de versiering en de kaarsen zorgt m'n schoonmama. Tja, tis echt enkel de zaal e. Een diepvries vb. is daar ook niet aanwezig. Voor de traiteur is dat ook niet altijd evident.
Maar, we hebben er toch gn spijt van dat we het op die manier doen. We zullen er dus te meer voldoening van hebben...
Nog veel plezier bij de voorbereidingen en natuurlijk op de dag zelf e!
PS: Als jullie op een vrijdag trouwen, is er dan ook nog een feest 19/05?

Olivia
26/05/2007

Lissa
18-5-2007
 Meld misbruik3-5-2007 21:52:37

Hallo,
er is idd nog een feest op zaterdag! Wij moeten dus op tijd alles weg hebben. Gelukkig hebben we veel tijd om alles klaar te zetten, want donderdag is een feestdag en is de zaal vrij.
Ik heb zeker nog geen spijt van onze keuze van zaal want amuseer me met alles te regelen en versieren! Alleen die onzekerheid om kleinigheden (zoals toiletzeepjes!) vind ik soms lastig!
Duimen voor nog wat mooi weer midden en eind mei he!
Groetjes,
Lissa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...