Terug naar overzicht
Hey!wij doen eigenlijk hetzelfde, maar dan in Kortenberg, in het park van de oude abdij, waar we een huisje huren dat we ook helemaal zelf moeten aankleden! Mijn moeke doet de decoratie, en tafels en stoelen zijn er gelukkig al, maar hier een lijstje van dingen die me zomaar ineens te binnen schieten:glazenbestekservetttenEHBO DOOS!!!toiletpapierverlengkabelsextra gloeilampjes/verlichtingtuinkaarsenontbijt voor de dag nadien, voor ons en alle anderen die blijven slapeniets tegen hoofdpijnboekjes van de viering (die van ons is ook daar)zakdoeken (tegen al het gesnotter!)alles om ons 'herdenkingshoekje' van de grootouders in te kleden (foto's teksten kaarsjes...)gastenboekpoetsmateriaal voor de dag nadien :-(een doe het zelf doos: hamer, nagels, tangen, veiligheidsspeldjes, plakband... Is altijd handig!...Dat is het voorlopig!Hopelijk heb je er iets aan!Lies2 en 30 juni
Hallo Lissa,wij trouwen op 26/05 en ons avondfeest gaat ook door in de 'Roode Poorte'!Tis leuk dat je echt je eigen inbreng hebt en zo je eigen ding kan doen. Maar... je moet natuurlijk echt aan alles denken e! Gelukkig krijgen we daarvoor veel hulp van onze traiteur, maar ja, dan nog. Ik loop constant met een blaadje in m'n handtas en als me iets te binnen schiet, krabbel ik het vlug op. Dit huren we bij picobello (Roeselare):- tafels en stoelen + receptietafels + linnen- bestek + servies (wijnglazen en champagneglazen)- perculators (voor koffie)- asbakkenVoor de versiering en de kaarsen zorgt m'n schoonmama. Tja, tis echt enkel de zaal e. Een diepvries vb. is daar ook niet aanwezig. Voor de traiteur is dat ook niet altijd evident. Maar, we hebben er toch gn spijt van dat we het op die manier doen. We zullen er dus te meer voldoening van hebben...Nog veel plezier bij de voorbereidingen en natuurlijk op de dag zelf e!PS: Als jullie op een vrijdag trouwen, is er dan ook nog een feest 19/05? Olivia 26/05/2007
Hallo,er is idd nog een feest op zaterdag! Wij moeten dus op tijd alles weg hebben. Gelukkig hebben we veel tijd om alles klaar te zetten, want donderdag is een feestdag en is de zaal vrij. Ik heb zeker nog geen spijt van onze keuze van zaal want amuseer me met alles te regelen en versieren! Alleen die onzekerheid om kleinigheden (zoals toiletzeepjes!) vind ik soms lastig! Duimen voor nog wat mooi weer midden en eind mei he!Groetjes,Lissa