Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Limburg

3-5-2007 17:57:17
Zijn er nog koppels die alleen voor de wet trouwen,met ouders en getuigen gaan eten en daarna een drinkfeest geven? Of zijn wij de enige?

Groetjes Cindy

Cindy
7-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 734

nadia

Meld misbruik3-5-2007 19:31:18

Hey cindy

Ik denk het niet hoor. Het laatste weekend van mei zijn wij ook uitgenodigd voor een trouwfuif.

groetjes

Annelies
20-7-2007
 Meld misbruik3-5-2007 20:20:08

Hoi Cindy,

Wij trouwen ook alleen voor de wet en gaan ook 's middags eten met broers, zussen, ouders en grootouders. 's Avonds geven wij ook nog een soort fuif met sandwiches en zo. Geen toeters en bellen dus.
Het is jullie dag en ik vind dan ook dat jullie het op je eigen manier moeten doen.

Marie-Thérèse

Meld misbruik4-5-2007 9:34:58

Hallo Cindy,
Natuurlijk ben jij niet de enige dit komt heel geregeld voor.Wat je wel moet doen is dit op je uitnodiging vermelden zodat de mensen weten wat ze moeten verwachten.Als jij ze nodigd op een avondfeest verwacht men eten maar als jij ze nodigd op drink od dansavond weten de gasten dat er geen eten voorzien is.Wat sommige wel doen is dan belegde broodjes voorzien of eventueel een dessertenbuffet zodat er toch een kleinigheidje te snoepen valt wat men dan niet verwacht.
Veel succes

els
7-7-2007
 Meld misbruik4-5-2007 12:50:48

Wij trouwen voor wet en kerk en gaan 's avonds ergens eten met de naaste familie. Zelfs geen dansfeest!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...