TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
vanessa
27-7-2007
|
3-5-2007 22:21:23
Bij het zoeken van feestzalen, waren dit ook toppers bij ons en wij zijn ook gaan kijken bij Lucculus en De Groene Jager (Brasschaat). Wij hebben uiteindelijk gekozen voor deze laatste en tot hiertoe hebben wij nog geen spijt van onze keuze, de mensen zijn vriendelijk en je kan met elke vraag terecht, ook wat budget betreft vinden wij dit zeker meevallen.
Veel geluk met je zoektocht en geniet van elke moment!
Groetjes Vanessa 27/07/07
|
|
Véronique
16-6-2007
|
4-5-2007 10:15:38
Hi Eveline,
Wij zijn naar de E10hoeve gaan kijken maar ik vond dit een beetje tegenvallen. Wij hebben ook geïnformeerd bij het Kasteel van Brasschaat, Groene Jager, Hof ter Delft (deze zalen zijn allemaal van dezelfde eigenaar denk ik, hun prijslijst is in ieder geval dezelfde) en deze zalen zijn echt heel mooi. Spijtiggenoeg was er al geen plaats meer. Ik heb ook geïnformeerd bij het Keienhof in Kalmthout, vond ik ook wel de moeite.
Wij hebben uiteindelijk voor La Grange in Massenhoven gekozen, geen hele grote zaal, max 110pers. (eventueel meer mensen mogelijk maar dan wordt het opgesplitst en moet er een deel op de mezanine zitten). Ik moet zeggen dat we heel tevreden zijn, hele vriendelijke eigenaars, heel behulpzaam, ...
Groetjes, Véro 16/6/2007 http://veroenbilly.trouwen.com
|
|
Patricia
28-6-2008
|
4-5-2007 13:30:30
Hallo eveline
enige kans dat ik jou ken???
Om te antwoorden op jouw vraag: Wijzelf hebben het Molenhof gekozen: de prijs valt hier super mee en hier krijg je ten minste zoveel drinken als je zelf wil. Vaak zijn er feestzalen waar het wel all-inn is, maar waar je gewoonweg dorst lijdt.
In het Strijboshof heb ik al gefeest. Mooie zaal, maar de bediening vond ik niet echt geweldig (mensen die te laat kwamen, kregen nog maar amper eten) en bovendien was het veel te warm in de zaal.
Groetjes
Patricia
|
|
Patricia
28-6-2008
|
4-5-2007 13:30:38
Hallo eveline
enige kans dat ik jou ken???
Om te antwoorden op jouw vraag: Wijzelf hebben het Molenhof gekozen: de prijs valt hier super mee en hier krijg je ten minste zoveel drinken als je zelf wil. Vaak zijn er feestzalen waar het wel all-inn is, maar waar je gewoonweg dorst lijdt.
In het Strijboshof heb ik al gefeest. Mooie zaal, maar de bediening vond ik niet echt geweldig (mensen die te laat kwamen, kregen nog maar amper eten) en bovendien was het veel te warm in de zaal.
Groetjes
Patricia
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|