Nu Online
Momenteel zijn er 654 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidslingerie gezocht

3-5-2007 21:29:15
Hallo iedereen,

Ik moet zaterdag mijn kleed nog eens gaan passen, maar ik heb nog niet de geschikte bh of bustier gevonden voor eronder. Het is namelijk nogal moeilijk om een bh of bustier te vinden die geschikt is voor onder mijn kleed. Ik ben dus dringend op zoek naar een lingeriezaak (liefst in de provincie antwerpen) waar ze toch een uitgebreide keuze hebben in bruidslingerie.
Bij een gewone lingeriewinkel zoals hunkemuller ofzo kan ik dit niet vinden.
Kan er iemand mij misschien helpen?

groetjes
evi

Evi
23-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 424

evy
19-5-2007
 Meld misbruik3-5-2007 22:05:38

in Lier in de Marie-Fleur
daar hebben ze zeer groot assortiment en vele merken

groetjes

Marjo
30-6-2007
 Meld misbruik4-5-2007 9:00:03

Hoi,

Ik ben bij lingerie Ria geweest in Westmalle, ook veel keuze en zeer vriendelijk!

succes!

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik4-5-2007 10:09:33

Hallo Evi,

Ik mag zaterdag ook mijn kleed gaan passen, ik kijk er al naar uit.

Ik ben bij lingerie Ann geweest in Brasschaat. Daar verkopen ze verschillende merken. Mijn mama heeft zelf verschillende bh's meegekregen zodat ze kan zien welke het best onder haar kledij passen.
Indien mijn setje niet ok is mag ik ook gewoon teruggaan en iets anders nemen in de plaats.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

Greet
2-6-2007
 Meld misbruik4-5-2007 10:39:30

Evi,

Ik kan je de winkel Clair in Mechelen ten zeerste aanraden. Mooie collectie en je mag de lingerie meenemen (zonder verplichtingen, ook geen waarborg ofzo) om te passen onder je kleed. Zeer vriendelijke dame met kennis van zaken.

Lingerie Claire
Ijzerenleen 12, 2800 Mechelen
telefoon 015 21 66 50

Succes.
Greet

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...