TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marjan
2-6-2007
|
4-5-2007 8:16:56
Wij gebruiken onderstaande tekst. Misschien kan je die wel aanpassen en wat kinderlijk maken:
Ik ben meer dan een geschenk. Ik ben een stille getuige in het huis van je liefde. Als de zon schijnt, hoef ik niet te branden. Maar als het donker wordt, als er storm komt in huis, steek me dan aan. Als de eerste ruzie komt, als je in stilte onder iets lijdt, steek me dan aan. Als je de eerste stap wil zetten, maar je weet niet hoe, steek me dan aan. Als je tot een gesprek wil komen, maar geen woorden vindt, steek me dan aan. Als je omhelzen wil, en je armen worden stijf, steek me dan aan. Mijn vlammetje is een duidelijk teken in huis. Het spreekt de taal, die anderen dadelijk verstaan. Ik ben jullie huwelijkskaars. Ik hou van jullie beiden. Laat me branden als het moet, en zo lang het moet. Totdat jullie beiden wang tegen wang, mijn vlammetje doven. Dan zeg ik dankbaar: "Tot de volgende keer!"
|
|
vanessa
27-7-2007
|
4-5-2007 8:22:32
Een kaars... straalt licht en warmte uit en stil en maakt nooit geluid. Een kaars geeft je energie en kracht en dit geeft je veel macht voor in het dagelijks leven. Symbool van licht,liefde,warmte en kracht voor de avond of voor de nacht. Lieve kaars,ik brand je elke dag weer. Laat nooit je vlam doven. Blijf iedere dag stralen als een ster. Blijf stralen als een maan in de nacht, zorg voor vreugde en lichtpracht
Groetjes Vanessa
|
|
evelien
29-6-2007
|
4-5-2007 11:21:03
wij gebruiken ook hetzelfde gedichtje als marjan... :)
|
|
els
14-7-2007
|
4-5-2007 23:27:30
hey,
dit hebben wij:
gelukkig ben je als er iemand is die je allerliefste noemt.
Iemand die je zegt ik hou van je van hier tot ginder en nog veel verder.
iemand heel dichtbij met wie je oud wil worden, je leven leven, de tijd vergeten.
deze kaars aansteken is je allerliefste zeggen: kom bij me, lief, ik wil je wat vertellen, in je ogen kijken, van je houden.
deze kaars doven is aan mekaar zeggen: tot straks, mijn lief, het ga je goed, ik zie je graag voor altijd.
Groetjes, els 14/07/2007
|
|
|
|
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
Lillee's Land
in Tienen |
in Hasselt |
Rituelen voor mensen van nu
in Tielt |