TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
16-6-2007
|
4-5-2007 9:44:57
Hi Nadine,
Wij zijn vorig jaar naar een huwelijk in het Hof van Reyen geweest. Dit was echt tip top in orde, heel lekker eten. Het enige minpuntje vond ik dat ze niet echt heel vaak met de wijn langskwamen. En dit vind ik eigenlijk niet kunnen omdat je weet dat er een forait betaald wordt. Op die zelfde dag had mijn beste vriendin ook een huwelijk in het Hof van Reyen maar dan in de kleinere zaal en zei was er niet echt heel tevreden over. De bediening aan tafel gebeurde vrij brut (bij ons was het een buffet en de bediening aan de kraampjes was wel ok). Bij het opdienen van de soep heeft de ober zelf op de suitekledij van mijn vriendin gemorst en heeft zelf zijn excuses niet aangeboden, dit is volgens mij toch het minste wat je kan doen.
Voor de rest was het eten wel heel lekker, dus op dat punt zeker een aanrader, ook wel hele mooie zaal.
Groetjes, Véro 16/6/2007 http://veroenbilly.trouwen.com
|
|
Marie-Thérèse
|
4-5-2007 9:45:43
Hallo Nadine, Hof Ten Damme is wel in orde. De zaak is heel mooi, de keuken is goed, bediening in orde, aankleding noem maar op alles is eigenlijk af. Enige min puntje is natuurlijk het prijskaartje en daar kan jij alleen over beslissen wat je aan die mooie dag wil besteden.Laat vooral je gevoel sprken als je bij HFR geen goed gevoel hebt loop je die dag ook op tippen om te zien of het wel in orde is.Bezoek anders nog enkele locaties zodat de juiste sfeer en het prijskaartje je bevalt. Heel veel succes met de zoektocht.
|
|
Chris
23-6-2007
|
4-5-2007 10:19:20
Wij trouwen in het Hof van Reyen op 23/06 in de grote zaal Orangerie. De ontvangst de eerste keer liep inderdaad misschien nogal stroef, maar we zijn er ondertussen nog geweest en dat loopt wel los.
De ervaringen over het eten zullen we binnenkort te weten komen... wij hebben voor buffetvorm gekozen, uitgebreid met een soep als "aan-tafel-gerecht".
Groeten, Chris. www.chrisengriet.be 23/06/07
|
|
Greet
2-6-2007
|
4-5-2007 10:30:12
Hi Nadine,
Wij trouwen op 2 juni in HTD. Ik ben echt helemaal weg van de zaal. Wij zijn ook gaan kijken in HFR maar vonden de aanpak minder persoonlijk. Wij hadden een gevoel van het zoveelste feest en massaproductie. Bovendien, als je alles eens nauwkeurig op een rijtje zet en goed uittelt, is HTD van dezelfde prijsklasse als HVR.
Wij vonden het kader en de ontvangst van HTD echt doorslaggevend. Bovendien heb ik 100% vertrouwen in het goede verloop van de dag mede dankzij de gastvrouw dominique.
Maar kiezen moet je zelf doen.
Greet
P.S. Wij kennen een aantal mensen die in HTD al naar een feest zijn geweest en die commentaren waren ronduit lovend.
|
|
Els
26-5-2007
|
4-5-2007 14:55:55
Hey Nadine,
Toen wij in november 2005 aan onze zoektocht naar de geschikte zaal begonnen, was ik ervan ovetuigd dat het het Hof Van Reyen zou worden. Prachtige zaal, dichtbij, ... Totdat we een eerste gesprek hadden ... Na 5 minuten stonden we buiten, want de persoon in kwestie wou onze formule niet doen en hij en derest van de feestzalen in de buurt zou zulke formule boycotten (eten met suite + dessertenbuffet voor 200 man). Hij zou zijn broek eraan scheuren (moet je weten dat wij voor de receptie van 200man + diner17 man + avondfeest 200 man bij hen meer dan 400.000 BEF zouden kwijt zijn!!) SCHANDALIG zo'n aanpak!! Uiteraard hebben wij wel zalen gevonden die dit wel wilden doen ... Ons zien ze daar niet meer terug!
Veel succes met je zoektocht/keuze, Els 26/05/2007
|
|
Wendy
5-5-2007
|
4-5-2007 17:17:06
Hoi Nadine,
Wij trouwen morgen in de orangerie van het hof van Reyen en we hebben er alleszins alle vertrouwen in dat het een prachtfeest zal worden! Ik zal nadien zeker nog een verslagje posten. En zoals Chris zegt, de eerste indruk is misschien wat stroef, maar nadien valt dat ook echt heel goed mee hoor!
groetjes,
Wendy 5.5.07
|
|
linda
|
9-5-2007 23:24:38
ik heb laatst in maart een huwelijksfeest gehad in het hof van reyen en ik moet zeggen dat ik uiterst tevreden was over de bediening we hadden de zaal orangerie en die was bij onze gasten een doorslaand succes ook het eten was in orde en meer dan voldoende ( heb trouwens al de overschot mee naar huis gekregen ) ik heb nadien van de famillie geen enkele klacht gekregen nog over het eten nog over de bediening wij hadden ook een dj die een beetje was aangeraden door de zoon van de zaakvoerder en verschillende mensen hebben nadien zijn gegevens gevraagd dus voor onze famillie is deze locatie zeker voor herhaling vatbaar
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|