Terug naar overzicht
tis maar een ideetje... wat zou je denken van een verrassings-ontbijtmand in bed, mét champagne, in plaats van een tastbaar cadeau? Ik heb zo'n verrassingsmand met Pasen besteld, en mijn ventje was héél blij verrast toen ze plots aan de deur belden toen hij nog in bed lag (ik deed open met de melding "hé schat de paasklokken zijn geweest!"), en het was bovendien speciaal ook... hij vond het geweldig!
hey,Ik weet niet hoe hij jou ten huwelijk heeft gevraagd, maar waarom zou je hem niet verrassen in die zin, van hem heel opvallen nog eens JA te zeggen, zo iets met veel ballonnen of zo erbij .. of in een grootwarenhuis door de micro .. van ja schatje ik wil met je trouwen, enfin, t zijn misschien maar zotte gedachten, maar ze kunnen je misschien helpen voor iets persoonlijker te vinden . Succes en laat weten wat het geworden is héAnne21.09.07
ik ga mijn vriend gegraveerde glazen met onze namen in schenken en een fles champagne met ook een gepersonaliseerde etiket met onze namen op.Ik ben er zeker van dat hij dat leuk gaat vinden en het is origineler dan gewoon een horloge of iets dergelijks hé :)
Gie glazen zijn inderdaad een leuk idee, maar waar haal ik die nog op tijd??? Dat zal de vraag zijn...Isabelle19 mei 07