Terug naar overzicht
hallo, ik ben ook van aalst en ik dans enorm graag. Mijn toekomstige is eerder laat ons zeggen een muurbloempje maar daarvoor zie ik hem niet minder graag hoor ;)ik had heel graag iets gedaan met veel swoeng maar het blijft bij ons een gewone openingsdans.ons liedje is You're still the one van Shania Twain: dit is een klassieker maar hebben dit vooral gekozen voor de tekst omdat die volledig op ons lijf geschreven is (ouders van mijn kant zijn namelijk ni echt blij en dachten altijd dat het kalverliefde was maar die duurt nu wel geteld al 7 jaar) groetjesPS: ik dacht aan the Move (enigste denk ik in ons geburen want lukria bestaat ni meer)
Hallootjes,Wij gaan voor Elton John "The One". 't was een lange zoektocht maar toen we dat liedje hoorden, hadden we zoiets van ... dat is't.Wij gaan danslessen nemen bij DASA in Asse. Heb al een gebeld en ben er zeer vriendelijke onthaald. Ik moet hun nu opnieuw contacteren (omdat we nu ons liedje beslist hebben).Succes in jullie zoektocht!Greet24/08/2007
Wij hebben geen zin om een intiem moment te delen met al die mensen, daarom kiezen wij voor "ik hou van u" van Noordkaap en we vragen aan de DJ om iedereen uit te nodigen om met ons de openingsdans te dansen en we hopen dat zo het feest goed zal starten...
Wij nemen 'Have I told you lately' in de versie van Van Morrisson. We hebben vorig weekend een dansles genomen om wat extra pasjes te leren bij een gewone slow. Erg tof!GroetenMarleen 6.7.7
Dag bruidjes allemaal!Ik denk dat het Hello van Lionel Richie gaat worden...Nu nog een paar lesjes en dat komt in orde!Groetjes,Natalie20/10/2007