Terug naar overzicht
Hey,Wij hebben een verhaal gekozen, in vorm van beeldspraak, maar ik vind het prachtig.Hopelijk kan ik je ermee helpen!Er was eens een boom, een grote boom, die met zijn brede takken langs de waterkant stond. Op een zekere dag, kwam er een man, gewapend met een mes. De boom hield van schrik het ruisen in; maar er was geen ontkomen aan. De man sneed de mooiste tak van de boom weg en nam hem mee naar huis. Drie dagen later kwam hij terug, en opnieuw werd de boom angstig en bezorgd en dacht: "Welke tak is er nu aan de beurt?"Maar de man ging zitten aan de voet van de boom en blies op een fluit die hij van die tak had gemaakt. De boom luisterde en verstond het lied: "Hoor je mij, herken je mij nog? Ik ben van jou, uit jou hout gesneden. Ik zing voortaan mijn eigen lied, maar jou vergeten doe ik niet. Ik leef en zing en ik dank het aan jou." groetjes,Isabelle19 mei 07
Hey Ann,Ik heb eentje zelf geschreven:Wij willen in het bijzonder 4 mensen bedanken: - hier komen de namen van de ouders - Vanaf de eerste dag hebben jullie samen met ons naar deze dag toegeleefdSamen hebben we voor alle punten naar de perfectie gestreefd.Deze dag heeft daarom al onze verwachtingen overtroffen Allemaal dankzij jullie liefde, steun en advies; we hebben het als kinderen echt goed met jullie getroffen.Maar ook bedankt dat jullie er altijd voor ons waren en dag in dag uit nog steeds zijn.Zulke lieve ouders kan men zich alleen maar wensen.Want jullie zijn echt prachtige mensen.Onze dank is enorm groot want dankzij jullie zijn we vandaag wie we zijnIk hoop daarom dat jullie weten,Dat wij jullie nooit in ons hartje zullen vergetenJe ziet maar of je het mooi vindt of niet.Groetjes,Marisa
Dank je wel!! Ik vind ze allebei al super!!! Nogmaals bedankt!Veel succes met jullie voorbereidingenGroetjes Ann