Terug naar overzicht
Hey,Wij hadden (al zeg ik het zelf) een originele uitnodiging.We hebben van iedereen complimentjes gekregen.Het is een kalkpapier dat opgerold is en in een transparant buisje zit. Dat alles zit nog eens in een grijs doosje.We hebben dit gehaald bij Drukcenter De Vos in Denderhoutem (dus niet zo ver van Aalst).Als je me mailt op sissi.gevaert@pandora.be of hier je mailadres achterlaat mail ik je wel een voorbeeldje als je dat wil.Groetjes, Sissi
halloWij zijn ook van aalst (eerder erembodegem) en wij zijn bij drukkerij vervecken geweest (naast de samdam op houtmarkt). Wij zelf hebben een kaart gekozen maar hebben onze teksten origineel gemaakt, anders moet je bij hem eens binnen springen en kijken wat de mogelijkheden zijn. Hij is echt niet duurgroetjesStephanie
Hallo,wij zijn ook van bij Aalst (Haaltert). Ik ging ook zeggen die in Denderhoutem zoals Sissi. Wij hebben zelf geen drukker omdat ik de uitnodigingen helemaal zelf maak. Leuk als er zo streekgenoten zijn. Groetjes,Isabel110807
Wij zijn ook van Aalst en hebben al een paar drukkerijen bezocht. Vervecken is idd heel goed als je uit de standaardcollecties wil kiezen. En er zijn er nog een paar in centrum Aalst. Als je een eigen ontwerp wil, wij zijn bij Jona in Affligem geweest. Zij werken volledig iets op maat uit. En bij Bizarre/Netprint in Meldert wekren ze samen met een fotograaf. Alles zit in hun offerte inbegrepen; fotoshoot, ontwerp eigen logo/stijl en druk van alles. Uiteindelijk zullen we toch voor een standaardmodel gaan maar de bovenstaande waren zeker een aanrader voor iets origineler.Succes,Els22/09/07
www.mediacase.be prachtig en dik in orde ! volledig naar je eigen goesting ben er zeer tevreden van en vriendelijke contacten.