Terug naar overzicht
Bedankt voor de info Stephanie!En gefeliciteerd met jullie huwelijk!Wij wensen jullie veel geluk toe.Kris en Jenny
Hey,Dit zal misschien raar klinken, maar wij gaan ons feest daar ook geven en ikzelf ben niet zo te vinden voor de zaal.'t is maar dat de schoonfamilie die zaal zo goed vind dat het daar door gaat.Mijn persoonlijke indruk: veel blabla maar als je van dicht kijkt heel rommelig.We zijn de zaal enkele keren gaan bekijken en ik vind het niet kunnen dat er gaatjes in de tafellakens zitten. (DEze was opgedekt voor een feest dat enkele uren later van start zou gaan.) 1 gaatje was nu nog geen ramp geweest, maar moest ik aan een stuk tafel zitten waar er op "mijn deel alleen" al +/- 10 gaatjes inzitten.. awel merci!.Ook zaten al de kaarsen schots en scheef in de kandelaar. Nu lijkt dit misschien allemaal wat overroepen, maar een feestzaal die als leuze heeft: "afwerking is onze kwaliteit..." dan stel ik me daar toch ferme vragen bij.In het begin was in nogal ongelukkig over de keurze van de zaal, ondertussen heb ik er mij al bij neergelegd. (Als het alsnog fout gaat kan ik lekker naar de schoonfamilie wijzen HAHA...)Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij vertellen dat iedereen in de schoonfamilie vol lof is over het eten. Het zou er heel erg lekker zijn.....Laat ons hopen dat ze gelijk hebben.Peggy23/06/07http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl