Terug naar overzicht
Hey,je keuze van openingsdans is geheel persoonlijk, als jij dat een prachtig nummer vind, en je toekomstige man ook natuurlijk :-) moet je het zeker nemen. Wij kiezen voor Up where you belong, omdat we dat beiden een prachtnummer vinden.Groetekes Sofie
Ik geef Sophie volledig gelijk!!!Deze keuze moet je persoonlijk nemen, jij en je verloofde, en wat een ander er ook van denkt, het is jullie moment!Sophie, perfecjte keuze trouwens ;-)Isabelle19 mei 07
Hey Wendy,Ik heb het liedje beluisterd en ik vind het écht Super, volg gewoon jullie hart als jullie dat liedje willen nemen doe het dan. Moest je het nog niet hebben hier is de vertaling ervanOrigineelAnother dayWithout your smileAnother day just passes byBut now I knowHow much it meansFor you to stayRight here with meThe time we spent apart will make our love grow strongerBut it hurts so bad I can't take it any longerI wanna grow old with youI wanna die lying in your armsI wanna grow old with youI wanna be looking in your eyesI wanna be there for youSharing in everything you doI wanna grow old with youA thousand miles between us nowIt causes me to wonder howOur love tonight remains so strongIt makes our risk right all alongThe time we spent apart will make our love grow strongerBut it hurts so bad I can't take it any longerI wanna grow old with youI wanna die lying in your armsI wanna grow old with youI wanna be looking in your eyesI wanna be there for youSharing in everything you doI wanna grow old with youThings can come and go I know butBaby I believeSomething's burning strong between usMakes it clear to meI wanna grow old with youI wanna die lying in your armsI wanna grow old with youI wanna be looking in your eyesI wanna be there for youSharing in everything you doI wanna grow old with youVertalingNog een dagZonder jouw glimlachNog een dag gaat gewoon voorbijMaar ik weet nuHoeveel het betekentVoor jou om te blijvenHier bij mijDe tijd die we gescheiden doorbrengen maakt onze liefde sterkerMaar het doet zoveel pijn dat ik het niet langer aankanIk wil oud met je wordenIk wil sterven terwijl ik in je armen ligIk wil oud met je wordenIk wil in jouw ogen kijkenIk wil er voor je zijnDelend in alles wat je doetIk wil oud met je wordenDuizend mijl tussen onsHet zorgt dat ik me afvraag hoeOnze liefde vanacht zo sterk blijftHet maakt ons risico weer helemaal goedDe tijd die we gescheiden doorbrengen maakt onze liefde sterkerMaar het doet zoveel pijn dat ik het niet langer aankanIk wil oud met je wordenIk wil sterven terwijl ik in je armen ligIk wil oud met je wordenIk wil in jouw ogen kijkenIk wil er voor je zijnDelend in alles wat je doetIk wil oud met je wordenDingen kunnen komen en gaan dat weet ik maarSchat ik geloofDat er iets sterk tussen ons brandtHet maakt me duidelijkIk wil oud met je wordenIk wil sterven terwijl ik in je armen ligIk wil oud met je wordenIk wil in jouw ogen kijkenIk wil er voor je zijnDelend in alles wat je doetIk wil oud met je worden
Dag Wendy,Ik vind je keuze prachtig. Wij gebruiken dit liedje tijdens de mis. Onze openingsdans is Nothing Else Matters van Metallica. Want mijn vriend vind het liedje van Westlife niet zo mooi. Dus zochten we een ander.Maar ik ben het eens met de anderen. Het is jij en je vriend die moeten beslissen.Groetjes Nele29/09/2007