Terug naar overzicht
Hallo,Ik ga regelmatig bij Zarba winkelen, zeker als ik een nieuwe outfit wil voor een feest maar ook voor gewone truitjes, broeken,... Ik vind dat ze zeer mooie kledij hebben (soms ook ietsje aparter)en ze zitten ook altijd zo goed. De verkoopster en de eigenares zijn meestal ook wel heel vriendelijk. Je moet wel soms oppassen, want ik heb wel al gehad dat ze me iets verkochten (mij overtuigden) en dat ik er achteraf niet tevreden van was (dat het toch te klein was, of me toch niet zo goed zat), dus neem zeker iemand mee om te helpen kiezen en laat je niet te sterk beïnvloeden. Volg jouw gedacht. Voor de rest geniet ik echt wel van de kledij die ik in mn kast heb hangen van hun. Kwaliteit kan soms wel ietsje beter: zeker met truitjes; maar dat heb je wel vaker met stoffen die iets frêler zijn!Veel succes en ik ben er van overtuigd dat je zeker tevreden kan zijn van je keuze bij Zarba!Groetjes,Caroline
Hey Nathalie,Ik heb ook al een aantal keer kleren gekocht bij Zarba in St-Niklaas.en hun werk is steeds preachtig.Je zal dan wel een heel speciaal ontwerp hebben.Een trouwjurk heb ik er natuurlijk niet gekocht, dus daar kan ik je geen raad over geven, maar ik weet wel dat hun werk prachtig en af is.Veel succesIsabelle19 mei 07