Nu Online
Momenteel zijn er 492 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankingsspeech ouders

5-5-2007 22:10:59
Hallo medebruidjes,
Ik vroeg me af wanneer het moment is aangebroken om de ouders te bedanken tijdens het avondfeest? Is dat voor het eten of juist voor de openingsdans? En wat geven jullie zoal aan jullie ouders?
Alvast bedankt

groetjes
Sylvie
16 juni 2007

sylvie
9-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 2112

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik7-5-2007 10:28:48

Ik zou kiezen voor een dankwoord na de soep en voor het hoofdgerecht. Een cadeautje geven wij aan het einde van de avond. Een boekje met daarin foto's van die dag gemaakt door de fotograaf.

Stephanie
21-4-2007
 Meld misbruik7-5-2007 12:27:14

Hallo,

wij trouwden op 21/04 en hebben onze ouders bedankt net voor onze openingsdans. we hebben hen naar voor geroepen, dan heeft mijn ventje een korte bedankingsspeech gedaan voor mijn ouders, ik heb dan de uitvergrote foto gegeven. en toen om zijn ouders te bedanken heb ik een kort speechke gegeven en gaf hij de kader aan zijn ouders. was een heel mooi moment!

groetjes,
stephanie
al 16dagjes :)

Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik8-5-2007 8:43:35

Wij gaan dit doen na de openingsdans. Dan kunnen ze ineens op de dansvloer blijven staan.
Als bedankje geven we aan de vaders een grote fles champagne en aan de moeders een vergrote foto van ons.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...