Nu Online
Momenteel zijn er 455 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsparadijs Kapellen

5-5-2007 22:54:07
Dag medebruidjes. Wij hadden op een huwelijksbeurs veelbelovende en mooie reclame gezien van het 'Bruidsparadijs' te Kapellen, en hadden er dan de rit vanuit Gent voorover om eens een kijkje te gaan nemen. Wel, we hadden ons beter ingehouden want het was de moeite echt niet waard! Ze hebben wel van allerlei een beetje, misschien nog leuk om ideetjes op te doen, maar niets zag er verzogd uit, en de auto's en bussen die ze verhuren waren in een nogal erbarmelijke staat! Enfin, ik zeg dit maar om andere medebruidjes die hetzelfde idee zouden hebben een lange rit te besparen. Gelukkig zijn we langs Wijnegem Shoppingcenter gepasserd in het terugkomen...
Groetjes aan alle medebruidjes,

Lieke (25/08/2007)

Aurélie
25-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1371

kim
25-8-2007
 Meld misbruik5-5-2007 23:49:29

Dag Aurélie,kan je alleen maar gelijk geven.
Is bij ons ook enorm tegengevallen. Hun site ziet er goed uit maar als je er naartoe gaat is het heel wat anders. Enkel over hun bruidskledij heb ik al wel positieve commentaar gehoord.
Hun vervoer is blijkbaar totaal niet betrouwbaar, onze ceremoniemeester weigert zelfs om met hen samen te werken...wegens negatieve ervaringen, wil toch al wat zeggen hé...

Gertie
7-7-2007
 Meld misbruik6-5-2007 7:08:20

Bij ons hetzelfde. Toen wij eerst gebeld hadde om gewoon eens te komen kijken, was dit geen probleem. Maar als we er dan waren konden we allesbehalve rustig rondkijken. Ze hebben idd leuke ideetjes, maar nu ook niet je dat. Ik snap dat als je van Gent komt dit wel eenteleurstelling moet zijn.

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik6-5-2007 10:31:00

Oei,
Wij wilden over een paar weken ook eens gaan. Voor wat zijn jullie juist geweest? Wij wilden kijken voor bellenblaas, kaarsen, beren, ringkussentje, fotoboek,...

Groetjes,
Katrien
18-08-2007

Annelies
20-7-2007
 Meld misbruik6-5-2007 10:56:03

Ik kan je ook alleen maar gelijk geven. Ben er een tijdje geleden ook naartoe geweest en had er ook een lange trip voor over. Mij leek alles trouwens ook heel oud en allesbehalve aantrekkelijk. Ze moesten zelfs het licht nog aansteken in de winkel! De bussen en zo zijn inderdaad ook verroeste oude rommel. Ik raad niemand aan om er naatoe te gaan!
Groetjes.

Cathy
15-12-2007
 Meld misbruik6-5-2007 11:02:47

Wij zijn er onlangs ook geweest, omdat ik op hun site leuke spiegels had gezien (als bedankje voor de ouders) en die hebben we dan ook besteld, alsook een mooie huwelijkskaars.
Binnekort kunnen we ze gaan afhalen, hopelijk is het in orde.
Maar inderdaad, de winkel op zich stelt niet veel voor als je op voorhand de site hebt bekeken.

Groetjes,
Cathy

Mieke
7-7-2007
 Meld misbruik6-5-2007 16:58:33

Hello,
wij zijn er 2 weken geleden ook naartoe geweest en inderdaad, het is niet zoals het op hun site is voorgesteld MAAR...wij zijn heeeeeel vriendelijk onthaald geweest en na een tijdje zoeken heb ik er toch originele bedankjes, gastenboek en enveloppendoos gekocht, het vervoer heb ik biet echt bekeken maar ondanks de beetje "rommelige toestand" was ik toch enorm tevreden van de bediening en hetgeen ik uiteindelijk heb gekocht...
groetjes
Mieke
Ps we kwamen van Affligem dus ook niet bij de deur

Els

Meld misbruik6-5-2007 19:44:00

Wij zijn enkel naar daar gegaan voor nog een origineel trouwalbum te hebben en een huwelijkskaars. En we hebben iets gevonden dat ons lag. Ik moet jullie wel gelijk geven met het feit dat de site een vertekenend beeld geeft. Volgens mij moet je enkel naar daar gaan voor de laatste details maar niet voor de hele opzet van je huwelijk.

Alvast veel succes
Els B

Gertie
7-7-2007
 Meld misbruik6-5-2007 22:30:25

Ik ga idd akkoord met Els, het is een goede winkel voor als je de laatste dingen nog moet regelen aan je huwelijk, maar zou er idd niet een heel huwelijk plannen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...