TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ellen
1-9-2007
|
6-5-2007 20:45:33
Hey Kim, ik ben ooit naar een trouw geweest waar er ook enkel een zangeres + pianobegeleiding was. Ze heeft daar ook het liedje "Have a little faith in me" gezongen en dat was echt prachtig. Hopelijk heb je hier al iets aan. Groetjes en succes Ellen 01/09/2007
|
|
nelle
15-9-2007
|
7-5-2007 16:54:26
hoi , hoe zo iets klinkt kan je op voorhand niet zeggen hangt van de kerk af maar meestal is het prachtig ik hoop het toch wij hebben ook iemand die zingt : de roos van an christie ook nog veel gebruikt: verdronken vlinder groetjes nelle
|
|
Vanessa
|
9-5-2007 21:49:47
hallo, ik doe dit nu al enkele jaren huwelijksmissen zingen en ik kan me inbeelden dat dit niet makkelijk is om je in te beelden "hoe gaat die muziek klinken zonder alle instrumenten". Het voordeel is dat de pianist normaal veel opvangt en de belangrijke stukken van je muziekstuk gaat accentueren. De zanglijn kan ook een pak veranderen waardoor je een heel speciale versie kunt krijgen die ontzettend flatterend kan zijn. Een goed nummer bv. is inderdaad "have a little faith in me", maar ook "just the two of us" of "the best is yet to come"..
Als je nog tips wil.. mail me dan: vanessa.loncke@telenet.be
Groetjes en veel succes met je huwelijk meid!
|
|
Ann
|
17-7-2007 3:49:20
kijk eens op www.trouwmis.tk dan doorlinken naar de repertoire-pagina, dat doen wij allemaal met piano en zang, en nog veel meer, maar dan bekijken we het eerst qua haalbaarheid. Dat doen jou duo vast ook, dus gewoon vragen, ze zullen je wel adviseren, Maak er een mooie dag van, Ann of geef me een seintje 0497/411000 groeten, Ann
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|