Terug naar overzicht
Dag Eva,Ik heb schoenen gekocht van linea raffaelli en ze kosten 175euro. Nog veel succes met de voorbereidingen!Groetjes
Mijn schoenen van linea raffaeli kosten 165€groetjes
Ik heb mijn schoenen van Linea Raffaeli in het Bruidshuis in Merksem gekocht. Alle schoenen hebben daar dezelfde prijs. 150 euro.Groetjes Debby220607
Ik heb mijn schoenen gekocht bij Linea Raffaelli in Leuven. 190€. Mijn zus en moeder hun schoenen ook
hallo,de mijne komen van linx in hasselt en kostten idd ook 190 euro....blijkbaar is er dus wel wat prijsverschil...groetjes,anja
Bedankt voor de reacties allemaal! De prijzen liggen precies toch allemaal in dezelfde lijn, spijtig genoeg vrij duur ;-) Groetjes, Eva
Hallomijn schoenen van Linea R kosten 175 euroGroetjes!Jennifer(15/09/07)
hallo,mijn schoenen van Linea kosten bij Gabrielli te roeselare 173 eurogroetjes lore24/08/2007
ik heb schoenen gekocht in een bruidsschoenenwinkel in brussel, daar liggen de prijzen tussen de 100 en 150€succes met je zoektochtMieke22/09/07
145€ bij het Bruidshuis te Merksem (in creme kleur, vrij breed hakje, punt vooraan (komt elegant onder de jurk uit als je loopt), open achteraan met bandje, bandje ook over wreef). Ze zitten vrij gemakkelijk, maar zal ze wel moeten inlopen. GroetenMarleen 6.7.7
Hey,Bij Van Loock hebben ze schoenen die een beetje lijken op die van Raffaeli maar wel goedkoper zijn. Het is van het merk Luca Renzi. De mijne kosten 136 maar ik heb er ook gepast van 120 e.Groetjes, Sissi