Terug naar overzicht
Hallo Ine, Voor onze huwelijksdag heb ik gekozen voor het kleedje Tulip van marylise. Het was het tweede kleedje dat ik aantrok en ik wist onmiddellijk dat het helemaal iets voor mij was! En dat beaamden ook mijn vriendinnen, mama en oma! Dus heb er dan ook voor gekozen natuurlijk.De achterkant is met knoopjes, en er zit een opening in in de vorm van een ruit zodat je een stukje van mijn rig ziet. Persoonlijk vind ik de rechtopstaande kraag én die opening achteraan twee elementen die het kleedje speciaal en ook wel uniek maken. Bovendien is de stof heel mooi, in taft!Laat me eens weten of je al dan niet voor dit kleedje zou gaan! De dame van de winkel zei me dat ze dit niet veel verkopen omdat de meeste meisjes voor een bustier-model gaan. Vind dat wel leuk dat het eigenlijk niet veel wordt gekozen.Veel succes in ieder geval!
Hoi Bieke!Ik heb het kleedje ook gekocht! Net voor die twee redenen: kraag en rug! Ontzettend mooi!! Nu ben ik op zoek naar lingerie die ik onder dit kleedje kan aandoen, vandaar dat ik graag fotos van de achterkant zou hebben, vermits mijn volgende pasbeurt pas eind juni is.Groetjes
Hey Ine, inderdaad heb ook al eens nagedacht over de lingerie die ik zal moeten dragen. Ik moet ook rond eind juni voor de eerste keer gaan passen! Wanneer en waar is jullie huwelijk eigenlijk?Laat je me eens weten wat voor lingerie je hebt gekocht?Groetjes, Bieke
Hey!ik heb dat kleedje ook gekocht en trouw op 26 mei dus heb (bijna) al mijn pasbeurten al gehad. ik vond het ook een supermooi kleedje. ik heb een bustiertje, maar er kon ook een gewone bh onder hoor, bij mij begint die ruit juist boven mijn bh, maar die van de bruidswinkel hebben er voor de zekerheid ook nog haakjes ingezet die mijn bh onder het kleed houden zodat je zeker mijn bh niet ziet.. ook voor mijn bandjes hebben ze zo van die knopjes erin genaaid zodat ik mijn bandjes eraan kan laten (vind ik comfortabeler) en je ziet er niks van.
Hoi Anja!Dan begint het voor jou echt dichtbij te komen. :) Succes!!Zou je achteraf mss fotos van jou in je kleed willen sturen? Alvast bedankt!Groetjes