Terug naar overzicht
dag ilse,Je kan nmisschien aan juwelier een foto tonen van je kleed?Ik heb het ook zo gedaan en mijn accessoires passen perfect.Wanneer trouw je juist??Veel succes met de zoektochtMieke
Hoi Mieke,dat is een goed idee, bedankt!Ik trouw op 17.08.07. Groetjes!Ilse
Heb je geen stukje stof gekregen van je kleed? Ik had mijn stola bij voor alles: schoenen, juwelen... Maar heb alleen nog niets naar mijn goesting gevonden. Schoenen al wel, bij Van Loock, omdat ik grote voeten heb. Juwelen, die laten we waarschijnlijk maken bij de juwelier waar we onze ringen laten maken. Succes met de voorbereidingen!
Hey,Ik heb mijn juweeltjes laten maken in het Elfenatelier in Heist o/d Berg. Ik had een foto en een stukje stof mee van mijn kleed en het past allemaal perfect. De kleur van mijn juweeltjes is perfect afgestemd op mijn kleed. Ik heb het al eens samen kunnen aandoen tijdens mijn eerste pas.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Hallo Ilse,Maak je geen zorgen! Ik heb alles gevonden zonder ook maar één stukje stof van mijn kleed. Schoenen: perfect match! Juwelen: prachtig! Niet te veel stilstaan bij al die dingen, het paste mij allemaal perfect en ik was een plaatje, al zeg ik het zelf;). Als je niet zeker bent, kan je natuurlijk altijd een stukje stof meenemen he, maar je voelt al rap aan hoe of wat, vind ik toch.Groetjes,Lienhttp://lienetghafour.bruiloftsite.nl