Nu Online
Momenteel zijn er 580 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

accessoires kopen zonder bruidsjurk?

6-5-2007 16:17:01
Hoi allemaal,
even een vraagje over het kopen van accessoires. In de bruidswinkel waar ik mijn kleedje kocht, hadden ze geen accessoires die ik mooi vond. Ik was al zo blij dat ik een kleed had, dat ik me daar geen zorgen over maakte. Ik zou wel elders kijken, dacht ik. Probleem is nu wel dat ik mijn accessoires niet met mijn trouwkleed zal kunnen passen. Ik kan toch moeilijk een juwelierszaak in mijn trouwjurk binnenstappen... Maar wat als ik dan een ketting koop dat niet goed staat bij het trouwkleed, bijvoorbeeld omdat het wat te veel wordt, of juist niet vullend genoeg is. Hoe doen jullie dat?
bedankt!
Ilse

Ilse
17-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 425

Mieke
7-7-2007
 Meld misbruik6-5-2007 16:48:53

dag ilse,
Je kan nmisschien aan juwelier een foto tonen van je kleed?
Ik heb het ook zo gedaan en mijn accessoires passen perfect.
Wanneer trouw je juist??
Veel succes met de zoektocht

Mieke

Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik6-5-2007 16:56:16

Hoi Mieke,
dat is een goed idee, bedankt!
Ik trouw op 17.08.07.
Groetjes!
Ilse

Gertie
7-7-2007
 Meld misbruik6-5-2007 22:27:20

Heb je geen stukje stof gekregen van je kleed? Ik had mijn stola bij voor alles: schoenen, juwelen... Maar heb alleen nog niets naar mijn goesting gevonden. Schoenen al wel, bij Van Loock, omdat ik grote voeten heb. Juwelen, die laten we waarschijnlijk maken bij de juwelier waar we onze ringen laten maken. Succes met de voorbereidingen!

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik7-5-2007 9:07:05

Hey,

Ik heb mijn juweeltjes laten maken in het Elfenatelier in Heist o/d Berg. Ik had een foto en een stukje stof mee van mijn kleed en het past allemaal perfect. De kleur van mijn juweeltjes is perfect afgestemd op mijn kleed. Ik heb het al eens samen kunnen aandoen tijdens mijn eerste pas.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

lien
23-2-2007
 Meld misbruik7-5-2007 10:10:38

Hallo Ilse,

Maak je geen zorgen! Ik heb alles gevonden zonder ook maar één stukje stof van mijn kleed. Schoenen: perfect match! Juwelen: prachtig! Niet te veel stilstaan bij al die dingen, het paste mij allemaal perfect en ik was een plaatje, al zeg ik het zelf;). Als je niet zeker bent, kan je natuurlijk altijd een stukje stof meenemen he, maar je voelt al rap aan hoe of wat, vind ik toch.

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...