Terug naar overzicht
Dag Isabelle,Kijk eens op deze site, wij nemen hier danslessen.www.danzateljee.be Groetjes
Ik heb 3 dansscholen gecontacteerd maar ik vrees dat ze niet in aanmerking komen, wij wonen in Aalst. Alledrie deden ze privé-lessen. Eén ervan creëerde inderdaad een eigen openingsdans op je gekozen muziek. Bij de andere koos je welke dansen je wou leren.Els22/09/07
Hey bruidjes,Even een vraagje aan Stien : Welke danslessen volgen jullie? Zijn dit de privélessen voor trouwers of volgen jullie lessen in groep?Groetjes, Cathy
Hoi Stien en Els,Antwerpen en Aalst is jammergenoeg te ver voor ons…Ben eigenlijk meer op zoek in de buurt van Brugge, Maldegem of Gent.. The search goes on!Toch erg bedankt voor jullie reactie!
In Gent kan je bij VDRG danslessen in groep volgen, weet niet of je dat privé kunt. www.vdrg.be Daar is wel altijd heel veel volk.Patricia01/08/2008
Hey Els,Waar in Aalst volg je dansles?Kan er iemand eigenlijk zeggen hoeveel dit kost privé-dansles volgen?Ik zou ook graag dansles volgen, maar mijn vriendje (ik vind verloofde zo raar klinken) wil niet mee ... bedankt!!