Terug naar overzicht
er kunnen er 2 beertjes van me to you in bruidskledij dragen en een paar anderen een mandje met rozenblaadjes misschien.Je kan ze ook een ballon laten dragen.Van snoepboeket: als je zo van die "spekken" neemt, die plakken niet, dus misschien is dat een optie?Groetjes,Marisa7/7/7
hallo, bij ons is het ook nog minder dan 4 weken, en ik heb ook het gevoel dat er nog veel moet gebeuren. Wij hebben 3 jongens als bruidkindjes. Eén van 1 en één van 2,5 dragen een knuffel, en één van 8 laten we de ringbeertjes dragen?Wanneer trouwen jullie?Groetjes Ellen2 juni 2007http://ellenjo.bruiloftsite.nl/
Hey Ellen,Wij trouwen ook op 2 juni! Het leek alsof we de enigen waren, maar blijkbaar dan toch niet!Knuffels is idd een optie... ik zou eens in een speelgoedwinkel gaan kijken.Alvast bedankt en heel veel succes met het weer op 2 juni :-) !
Hey,Ons bruidskindjes komen binnen met een balonnenbloem. Eentje met een ballon met onze ringen erin. Voor dat laatste ligt ook een bloem klaar in de kerk, voor als we naar buiten komen!Natascha