Terug naar overzicht
Hallootjes,Wij zijn twee jaar geleden daar naar een trouwfeest geweest. Het feest was een walking dinner waardoor je natuurlijk minder plaats verliest (door al die stoelen). Het kader is echt prachtig. Wij zijn spijtiggenoeg niet tot het dansfeest kunnen blijven gezien we 2 trouwfeesten hadden op dezelfde dag. Voor het walking dinner zelf, was er zeker en vast genoeg plaats. Indien je daar veel stoelen zou moeten zetten, tja, dan zou ik misschien ook twijfelen.Hopelijk krijg je nog meer reacties.Greet24/08/2007
Hallo,Wij hebben al 2 trouwfeesten meegemaakt in Fort Napoleon, telkens walking diner zonder stoelen (waar veel oudere mensen natuurlijk niet gelukkig mee waren). Er kunnen ook niet zo heel veel mensen binnen, dus belangrijk om te weten hoeveel volk jullie ongeveer zullen vragen. Wel een heel leuk dakterras bij warm weer!groetjesLot
ik weet dat het eten op zich alleszinds heel goed verzorgd is.Wij namen er ook een kijkje voor ons feest, helaas vonden wij zicht op de duinen (2meter voor je) niet echt leuk.uiteindelijk kozen we een andere zaal. ga er gerust eens langs en vraag naar de menu's die krijg je dan mee met prijzen en mogelijkheden. grtz
Hallo,Mijn broer heeft enkele jaren geleden zijn trouwfeest daar gegeven. Het was ook met walking dinner. In het fort zelf waren bartafels met hier en daar ook krukken en dan was in de 'glazen zaal' zitplaats voorzien voor de iets ouderen. Dit verliep heel goed, er was constant circulatie van het volk. Bijvoorbeeld voor het dessert moest iedereen naar die glazen zaal,... De dansvloer was iets kleiner (in het fort zelf), maar dat was zeker geen probleem. Een grote dansvloer die maar half vol staat is ook maar niks. Zeker aan te raden!Greet