TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
KARINA
27-7-2007
|
7-5-2007 3:35:29
oei, oef zeg!!!! wat een bedoening!!!! ik kan gelukkig zeggen dat ik enkel alleen goede ervaringen heb met de winkel waar ik mijn bruidskleed heb gekocht,de mensen zoooooooooo vriendelijk,mijn dochter heeft haar suitekleedje ook vandaar,mijn vriend heeft zijn pak ook vandaar,en ik mocht nog 1000 dingen vragen,dit was helemaal geen probleem,nee echt niet,ik krijg er niet genoeg van en zal reclame blijven maken,zo blij ben en tevreden ben ik erover,maar het is niet de winkel waar het in het vorige artikel over gaat.Ik heb het over Scarpelinni uit Oostende,echt die mensen weten echt waar ze over praten en geven advies tot en met. Ik heb ook maar per "toeval" mij bruidskleed gepast en de verkoopster vroeg mij 100€ voorschot, en toen stelde ze zelfs voor om de kledij AF TE BETALEN!!!! Wat een service!!! want trouwen kost geld en wij hebben onze ouders niet die ons willen helpen,nee,ik kan die winkel echt aan iedereen aanraden en ik heb het er zeker voor over,we moeten wel 1 uur rijden maar toch,ze geven mij zo een goed gevoel en dat ik het belangrijkste,alleen moet ik nog een kapster vinden die nog aan huis wil komen en een visagist. Als jullie iemand weten mogen jullie mij altijd mailen karinaf@telenet.be
|
|
anne
7-7-2007
|
8-5-2007 19:44:08
Hi Sofie, Jouw ervaring klinkt bekend in de oren. Ik ben ook gaan passen bij Dianna David en ben een enorme twijfelaar. Tijdens de pas was de verkoopster heel vriendelijk. Op het eind heb ik ook durven zeggen dat ik er wilde over nadenken en net als bij jouw zeiden ze "waarom zou je nog twijfelen, het is heel mooi, etc". Ik had toen wel al 2 winkels gedaan, dus wist min of meer dat het dat kleedje zou worden. Maar toch, ik had er graag nog eens over nagedacht. Uiteindelijk heb ik mij laten overhalen en het voorschot betaald, maar ben met knikkende knieën buiten gegaan. Ik ben ondertussen wel overtuigd dat mijn kleedje heel mooi zal zijn, maar houd aan de laatste momenten van mijn pasbeurt toch een ietwat wrange smaak over. Ik ben ondertussen al terug geweest om de maten te laten opnemen en mevrouw de eigenares is echt een taaie tante ! Volgens mij weet ze perfect wat ze doet, ze maakt echt heel mooie dingen, maar ik heb het vooral moeilijk met haar "superieure" attitude. Ze geeft mij het gevoel dat ik erbij loop als een slons, terwijl dat toch helemaal niet het geval is !! Ik zou zeggen, als je nog steeds een kleedje wil van bij haar, ga gerust terug (klant is nog steeds koning), zorg dat je stevig in je schoenen staat, negeer opmerkingen die je niet wil horen en neem eventueel iemand mee om wat weerwerk te bieden. Dianna David blijft heel mooi, maar qua vriendelijkheid kunnen ze nog verbeteren. Veel succes !
|
|
johanna
|
21-8-2010 16:22:26
Hello Ladies,
Heb heel andere ervaring, Supervriendelijk, ongelooflijk gedienstig en ..... geduldig.
Heb helemaal geen druk gevoeld, integendeel tot in andere winkels waar ik ben gaan passen.
Ik heb eveneens na een tweede bezoek beslist en ik kan zeggen dat na mijn eerste bezoek ik vlinders in mijn buik had.
Prachtig advies, men stelde mij dingen voor waar ik zelf nooit zou aan gedacht hebben.
Het advies is kordaat, maar welgemeend. Taaie tante, Dianna, want ik noemde haar bij naam, die weet wat ze in petto heeft.
Ik bewonder het geduld van de verkoopsters. Bijzondere ervaring, zeer goede aanpak.
Misschien een slechte dag ....
See you
Johanna
|
|
Nele
30-4-2011
|
1-11-2010 13:54:59
Hallo allemaal,
Ik kan ook alleen maar de laatste reacite beamen.
Geduldig, professioneel, eerlijk en kennen hun vak zoals geen ander. Ik ben natuurlijk iemand die zelf sterk in haar schoenen staat en goed weet wat ze wil, dus waarschijnlijk zal het voor iemand die iets minder mondig is wat moeilijker zijn.
Maar laat jullie vooral niet intimideren en doe je eigen ding! Het is jullie geld en jullie hebben het beslissingsrecht!
Succes ermee!
Nele
|
|
fanny
30-7-2011
|
31-8-2011 18:11:56
Hallo trouwers,
ik heb mijn trouwkleed bij Dianna David gekocht. Ik ben bij het ophalen van mijn kleed letterlijk "opgelucht" de winkel uitgestapt omdat ik er nooit meer naartoe moest. Ik heb het daar gekocht omdat ik het echt doodgraag zag, maar wat een opluchting na de laatste afspraak.
Als je niet onmiddellijk toehapt, wordt de eigenares opdringerig en arrogant want ze wil en zal verkopen (mits de nodige druk). Zoiets wil je toch niet om je trouwkleed te kiezen, het moet juist leuk en ontspannend zijn, geen stressmoment waarbij je het gevoel krijgt dat je te min bent. Ook spuit ze continue kritiek op andere kledingzaken, volgens haar kan niemand in België iets deftig maken buiten zijzelf. Daarenboven kreeg ik allerlei ongepaste uitspraken naar mijn hoofd: "zo'n onbeslist karakter, dat moet toch moeilijk zijn om mee te leven", "als iedereen zo twijfelt kan ik mijn winkel sluiten",... echt onvoorstelbaar. Ik heb mij dan maar getroost met het feit dat een vriendin van mij, die haar kleed daar ook kocht, identiek hetzelfde meemaakte. Het zal dus wel niet aan mij gelegen hebben. Let ook op voor de prijzen die je afspreekt: ik heb mijn kleed zogezegd "op maat" laten maken maar een extra retouche na de 1ste pas wordt gewoon extra gerekend. Het kleed was mooi, maar ik zou het er gewoon niet meer voor over hebben om zo behandeld te worden .
Diegene die ik ken die er iets kochten denken er evenzo over. Een goed adres voor de kledij, maar Dianna David geeft je een minderwaardig gevoel en verpest de hele trouwsfeer.
Groetjes, Fanny
|
|
Cecile
|
10-8-2016 16:55:47
Ervaring bezoek en aankoop bij Dianna David – Meise
Op zoek naar suite kleding. Dianna David NV gevonden via Google. De collectie heel mooi voorgesteld op de site. Een 3tal items uitgestippeld en telefonische afspraak gemaakt.
Kennismaking met de zaak D.D. op 16/03/2016. Heel vriendelijke ontvangst door meneer en 2 winkeldames. De 3tal uitgestippelde outfits gepast plus talrijke andere. De winkeldame was zeer behulpzaam bij het aanpassen en gaf alle mogelijke combinaties aan plus de verzekering dat alles nauwkeuring op maat in eigen atelier gemaakt wordt. Vrij beslissing genomen voor bepaalde jurk met vestje. Betreffende stof bleek nog beschikbaar te zijn. Bij het passen komt de winkeldame ongevraagd met bijpassende schoentjes en tasje. De schoenmaat paste niet, maar de juiste maat kon zonder probleem besteld worden. Ik ging akkoord, vond ze mooi maar veel tijd om toch even na te denken werd mij niet gegeven, waar ik mij op dat moment niet bewust van was.
Voor het verlaten van de zaak hebben we de helft van het bedrag van de jurk en vestje, plus volledige bedrag schoenen (nog in bestelling) en tasje betaald. De maat kon die dag niet meer opgenomen worden want mevrouw D.D. was de hele dag reeds benomen.
2de bezoek op 24/03/2016. Mevrouw D.D. neemt zelf de maat op. Het persoonlijk contact was nogal koud maar de maatopname leek mij heel professioneel en dat was voor mij het belangrijkste. Haar gevraagd dat de uitvoering van de jurk dezelfde zou zijn zoals op de collectie voorgesteld werd, want ondertussen had ik andere uitvoeringen in de rekken gezien die ik niet zo geslaagd vond.
3de bezoek op 10/05/2016. Eerste pasbeurt. Mijn eigen BH werd door mevrouw afgekeurd (kwam niet diep genoeg op de rug). Een ander model uit eigen collectie werd mij aangeprezen of een body zou nog beter zijn. Ik heb nauwelijks tijd en ruimte om te beslissen maar op dat moment meende ik dat zij wel de beste beslissing kon nemen! Ik geef een opmerking over het décolleté dat openstaat maar onmiddellijk werd ik van repliek gediend dat het kwam omdat ik niet mooi recht stond, ‘dit was het model’, daar was goed over nagedacht, zij had het ontworpen en natuurlijk had ik niet de maten zoals het model van de collectie. Dus er werd nauwelijks tegenspraak geduld; Ik was wel niet overtuigd vermits ik zelf voldoende kennis heb aangaande ‘snit en naad’. Toch had zij op dat moment het laatste woord. (Tot vandaag snap ik mezelf niet dat ik mijn overtuiging toen niet doorgedrukt heb). Voor het verlaten van de zaak betalen we de body. Bij thuiskomst pas ik opnieuw de body en voel mij daar niet comfortabel in, heb ook geen maten om bepaalde vetlaagjes weg te camoufleren en bovendien dit was om midden juli te dragen! Na telefonische contact name krijg ik een snauw van mevrouw dat ik de body kon ruilen met een BH uit haar collectie.
4de bezoek op 18/05/2016. Tweede pasbeurt. De body werd omgeruild met een BH. Die leek mij te groot maar opnieuw werd mijn zogenaamde onkunde snauwerig bijgewerkt: de borsten moeten van zijdelings goed gepositioneerd worden! Het bijpassende slipje zou besteld worden. Dan nog wat discussie over de lengte van de jurk waarbij ik nauwelijks de tijd had om te beslissen tot welke hoogte ik het precies wou, bruusk kwam ze met de schaar en sneed de rand af op de hoogte waarvan zij vermoedde dat ik het wou! Volgende stap: een bijpassende collier en armbandje. Ik ben ingegaan op haar voorgesteld aanbod, heel mooi passend bij de outfit. Voor het verlaten van de zaak juweeltjes betaald.
5de bezoek op 16/06/2016. Afhalen jurk, vestje en aangepast armbandje. Alles nog eens aangedaan. Het geheel met ook het vestje aan was OK, zonder vestje bleef ik gefixeerd op het décolleté dat bij de minste beweging serieus gaapte, maar daar niets meer over gezegd. De laatste afrekening gedaan (2de helft jurk en vestje).
Thuis gekomen, maar gelukkig was ik niet met het resultaat... Het décolleté VIEL OPEN BIJ HET NEERZITTEN EN BIJ DE MINSTE BEWEGING VAN DE SCHOUDERS. Dit kon toch niet het resultaat zijn van dure maatkleding!
De volgende ochtend 17/06/2016 telefonisch contact genomen met mevrouw D.D. met de vraag om toch nog iets aan het décolleté te doen – ik kon mij nauwelijks uitspreken, waarop ik een verschrikkelijk hysterische tirade te horen kreeg: zij wist dat ze niets goed kon doen voor mij, zij had het van bij het begin gezien en ik maakte haar ziek en ik mocht de outfit terugbrengen of zelfs houden, ze zou me het geld terugstorten enz… Uiteindelijk toch een afspraak gekregen op dezelfde dag. We werden koud en onvriendelijk ontvangen. Alles opnieuw aangepast en de discussie begon opnieuw… Zij had absoluut geen oor voor mijn argument. Uiteindelijk hebben we zoals ze zelf had voorgesteld jurk en vestje teruggegeven. Ze heeft ons wel het volledige bedrag van de jurk met vestje terugbetaald. De oncomfortabele en te grote BH met bijhorend slipje heb ik eveneens terug gegeven maar werd mij niet terugbetaald ( €140,00, ik zou het toch nooit dragen, daarvoor was mijn borstomtrek te klein!)
Ik ben 67 jaar, ik heb nog nooit in mijn leven zo’n negatieve ervaring beleefd zoals bij mevrouw Dianna David. Toch wens ik in de toekomst de zaakvoerders, personeel en de klanten veel succes toe. ‘IK’ zal nooit meer klant zijn bij Dianna David…!
|
|
Jolien
24-8-2019
|
12-7-2019 21:35:41
Hey community members...
Dit item las ik pas NA mijn ervaringen bij Diana David. En ik besloot om jullie even te melden dat haar attitude nog steeds leeft in 2019. Meer nog: mevrouw Diana vond het allerbelangrijkste om mijn mama een beetje af te dreigen om niets op sociale media te plaatsen.
Ik kan hier een heel verhaal afsteken over hoe ik als bruid en vooral hoe mijn mama behandeld werd.. Maar mijn boodschap is eigenlijk heel simpel: ga er niet! En als je problemen hebt.. durf op je strepen staan. Eigenlijk is er maar 1 groot probleem: Diana! Wij hebben gelukkig 3 maand voor mijn trouw al ons geld teruggekregen.. nadat ik alle moed bijeen had geraapt om weerstand te bieden tegen Diana!
Ik heb gelukkig een ander trouwkleed gevonden MAAR wil iedereen waarschuwen.. Sommige mensen in dit forum laten het overkomen alsof er deskundig advies gegeven werd.. en de mensen er niet tegen kunnen... maar in de bruidswinkel waar ik uiteindelijk kocht kreeg ik zo’n advies ZONDER de egocentrische en ronduit kwetsende onprofessionele houding van Diana.
Hetgeen mij het meeste frustreerde was: bij de verkoop geen Diana.. nadien heeft zij de touwtjes in handen. Toen ik de dag na mijn eerste pas terug ging mocht ik het kleed niet meer passen zonder dat Diana aanwezig was. Absurd! Toen ik binnenkwam en aangaf dat ik echt de hele nacht gehuild had werd er mij beloofd dat er samen naar een oplossing gezocht ging worden.. en daar is niets van in huis gekomen. Enkel rond de pot draaien.. beledigingen uiten.. en pas toen ik echt ging doorpraten kwam het eruit: ik ging moeten bijbetalen..
Man man man als ik dit hier typ word ik terug zo boos! Maar dus dames: ga er niet! Ze maken op zich nog mooie zaken.. maar jouw persoonlijkheid doet er gewoon niet toe!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|