TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
28-7-2007
|
7-5-2007 11:58:18
Een vriendin van mij was heel natuurlijk opgemaakt door Caroline Rigo, uit Sint-Truiden. Ze komt ook aan huis. Kostprijs: 30€ (proef inclusief). Haar nummer is 0473/239008. Ik hoop dat je hier iets mee bent (ik heb haar ook alvast geboekt....) Grtjs Lien
|
|
Valerie
8-9-2007
|
21-5-2007 18:44:20
Dag bruidjes,
In heb zojuist naar Caroline Rigo gebeld omdat ik ook zelden make-up gebruik en het dus ook natuurlijk wil houden. Ik moet wel even rechtzetten dat Caroline 125 euro vraagt (proef inclusief) en 30 euro per persoon die erbij komt! (bvb je zus, mama, ...)
Groetjes, Valerie
|
|
caroline
|
21-5-2007 23:45:49
Hallo, leuk dat jullie mijn naam vermelden. Ik wil graag ook even reageren, want wist niet dat er zo een site bestond, dus is wel heel leuk. Maquilleren is mijn passie. Ik doe ook elke dag niets anders en dat gaat van heel uiteenlopende dingen: van fotoshoots, catwalk tot bruidjes. De dag zelf kom ik met plezier aan huis omdat je dan al zoveel aan je hoofd hebt. Mijn prijs van 125 euro bevat dan ook alles (proefmake-up, dag zelf, vervoer,...) plus het feit dat je opgemaakt wordt door iemand die niets anders doet dan maquilleren met heel haar hart. Ik hoop dat ik nog veel bruidjes kan doen en via hier laat weten dat ik beschikbaar ben, want blijkbaar zijn wel veel mensen op zoek naar iemand. Hopelijk kruisen onze wegen zo. Liefs, Caroline Rigo 0473239008
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|