TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
davida
7-9-2008
|
7-5-2007 17:08:18
hey
azzuro is idd goedkoper dan scarpellini en vriendelijker ook.tis natuurlijk te zien wat je zoekt want in azzurro vond ik mijn gedacht niet.
grtjs
|
|
Kelly
31-5-2008
|
7-5-2007 19:10:13
Ik had een eenvoudige jurk in gedachten, niet zo van die opzichtige jurken daar voel ik me niet goed in. Hebben ze dat in Azzuro? Volgens de etalage zijn het meer "opzichtige" jurken
|
|
davida
7-9-2008
|
7-5-2007 21:20:36
binnen in de winkel hangen er wel minder opzichtige jurken (ik zag dat ook liever) maar twas nog nie echt mijn gedacht mss kun je eens gaan zien je kunt dan nog doen wat je wil
grtjs
|
|
Katrijn
21-7-2007
|
7-5-2007 22:53:41
Ikzelf ben heel goed geholpen in Scarpellini en heb dan ook besloten om daar mijn trouwkleed te kopen. Namen de tijd, kregen drankje, schoenen om te passen, niet echt iets om op te merken. Kon alles passen wat ik wou. Het budget kan je zelf bepalen, je hebt alle klasses en smaken. Mijn jurk is van Ian Stuart maar dat is natuurlijk niet zo'n eenvoudige.
|
|
natascha
28-7-2007
|
8-5-2007 12:08:00
Hallo,
De winkels van Azzuro ken ik niet zo goed! Ik ben ook in Scarpellini geweest, maar vond ze daar vreselijk opdringerig! Ik stond met alles mooi, vertelden ze... Ik sta zelf ook in de verkoop van kledij en weet dus goed welke kleuren me gaan en wat niet. En ook wat ik echt niet mooi vond wilden ze me aansmeren. Hopelijk heb je meer succes!
Ik kocht het in Linea, Brugge!
Natascha
|
|
Jessika
27-7-2007
|
8-5-2007 13:47:45
Hey,
mijn trouwjurk komt niet van Scarpellini maar al de rest wel: suite mama en zus, kostuum bruidegom, kledij bruidskindjes. Ze waren altijd heel vreindelijk,namen de tijd, waren (bij ons toch), wel eerlijk i.v.m. wat je stond of niet, kortom tot nu toe een aanrader! (bijvoorbeeld het kostuum van mijn echtgenoot-in-spe: wij zijn daar letterlijk binnengewaaid (was vies weertje) zonder afsopraak toen het solden waren en mijn ventjes oog viel op een kostuum aan -50% Hij heeft het aangehad en was er weg van. Hij keek toen in de nieuwe collecie en vond een ander kostuum ook wel mooi (konden eigenlijk niet kiezen). Toch hebben we zonder probleem of gepush) mogen kiezen voor het 'goedkopere' kostuum).
Waarom IK mijn trouwjurk daar dan ook niet gekocht heb: wel, eerlijk gezegd, omdat ik ervoor op dit forum iets minder positief van Scarpellini gelezen had...Ik ben dus naar een andere winkel getrokken (is ook goed hoor), maar na mijn eigen ervaringen met de winkel had het niet gemoeten en kon ik gerust daar geweest zijn. misschien (belangrijk?) detail: ik heb wel altijd dezlfde verkoopster gehad (nl. de 'bazin')
Veel succes, Jessika 27/07/07
|
|
davida
7-9-2008
|
8-5-2007 19:03:35
hallo
ik had de laatste keer de bazin gehad en die was idd super vriendelijk maar over de rest van de verkoopsters ben ik echt niet te spreken wij hebben daar geen drankje gehad (niet dat dat moest) en het moest echt rap gaan.ik voelde dat mijn kleed niet goed zat en het was duidelijk te zien dat er iets nie klopte maar nee het zat perfect voor haar best dat mijn broer de bazin kent en zo heeft zij gemaakt dat hij perfect zat.mss zelf eens gaan zien en kijken hoe het bevalt.
grtjs
|
|
Kelly
31-5-2008
|
9-5-2007 9:57:50
Natacha,
Wat vond je van Linea in Brugge? De kleedjes van Linea vind ik fantastisch, maar ik ben bang dat de prijs boven mijn budget zal zijn. (heb al prijzen gehoord van 2000 EURO) Verschilt de prijs bv bij Scarpelinni en Linea Brugge?
Bedankt trouwens voor julie reacties! Zo weet ik toch al iets meer voor mijn zoektocht naar mijn kleedje!!!
Groetjes Kelly
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|