Nu Online
Momenteel zijn er 351 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verzekering

7-5-2007 14:29:27
Hello!

Zijn er mensen die een verzekering hebben genomen voor hun huwelijk? Zo ja, waar hebben jullie dit gevonden. Ik heb één maatschappij gevonden met een huwelijksdagverzekering, maar is wel vrij duur, 450 euro.

Thx!

stien
11-11-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 716

an
28-7-2007
 Meld misbruik7-5-2007 18:02:11

Wij hebben er eentje genomen. Ik zou moeten nakijken hoe het heet, niets met huwelijk maar iets van 'alle evenementen'. Ga eens naar je verzekeringsagent die weet het wel. Bij ons kostte het rond de 80 euro.

stien
11-11-2007
 Meld misbruik8-5-2007 13:51:01

dat is al een veel schappelijkere prijs. We hebben ook bij de verzekeringsagent gevraagd en daar was het 2% van het geïnvesteerde bedrag, wat toch ook vrij duur uitkomt.

bedankt in elk geval!

maureen
10-5-2008
 Meld misbruik8-5-2007 18:32:04

hallo stien,
Ik heb gewoon even geinformeert bij mijn makelaar en die heeft het voor ons even uit gezocht. Wij moesten rekenen met 2.75% op het totaal +13% taks.Wat voor ons uitkwam op iets van een 475€.
We hebben er dan nog eens goed over gedacht, en het zou echt al moeten lukken dat er iets ergs gebeurt zeker! Breken we een been dan is het op krukken he!! of als het nog erger is, dan moet het feest maar door gaan zonder ons!!
"the show must go on"
En uit elkaar gaan is niet gedekt! Het zijn alleen rosico's als ziekte niet bestaande ziektes enzo overlijden van iemand tot de 2de graad

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...