TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bart
|
7-5-2007 23:28:37
kasteel van brasschaat heb ik een feest meegemaakt wat zeer verzorgd was. Maar als je op zoek bent naar een originele locatie, ga dan zeker een kijken naar het outfort in hoboken.
cheers, djlebart
|
|
Véronique
16-6-2007
|
8-5-2007 8:41:05
Hi Petra,
Het Kasteel van Brasschaat is zeker een aanrader, eten is heel lekker. Wij hebben daar ook geïnformeerd eind vorig jaar en toen was alles al volgeboekt voor dit jaar (wij wilden wel trouwen in mei, juni of september, dit zijn denk ik wel hele populaire maanden). Dus als je daar je feest wil organiseren zou ik snel eens bellen om te zien of ze nog plaats hebben, het kan altijd zijn dat iemand zijn optie heeft laten vallen. Persoonlijk vind ik Hof ter Delf in Ekeren ook heel mooi, een trendy feestzaal. En de Hortensiahoeve in Kapellen, ook zeker de moeite om eens te gaan kijken.
Wijzelf hebben voor La Grange gekozen in Massenhove, geen al te grote zaal in een gerestaureerde hoeve.
Groetjes, Véro 16/6/2007 http://veroenbilly.trouwen.com
|
|
Kelly
6-6-2008
|
8-5-2007 17:32:57
Hey Petra,
Wij hebben positieve ervaringen met De Kapelhoeve te Turnhout. Wij hebben daar ook geboekt voor volgend jaar.
Groetjes, Kelly
|
|
Ann
30-9-2007
|
8-5-2007 18:23:57
Hey Petra!
Ik ben zelf ook van de kempen en ik trouw in het Molenhof te Ravels. Een hele leuke zaal met hele lieve mensen. Heb er al niets dan positiefs over gehoord (ook wat betreft eten). Bovendien is deze zaal ook niet zo prijzig.
Veel succes nog!
Groetjes Ann
|
|
tom
18-5-2007
|
1-6-2007 17:06:09
Wij zijn onlangs (18 mei) getrouw in het Molenhof te Ravels wat mij betreft een aanrader (prijs-kwaliteit...)
|
|
Astrid
21-6-2008
|
15-6-2007 17:24:19
Hey
Wij zijn vorige week naar een trouw in de zaal van Horta geweest. Een heel mooie zaal, maar wel groot, dus moet je zeker genoeg volk hebben. Het eten was allemaal mooi gepresenteerd, soms mooier gepresenteerd dan het smaakte, maar het was zeker niet slecht.
Groetjes Astrid
|
|
Innez
|
19-7-2007 12:43:36
Hey!
Wij wilden ook trouwen in de Kolonie in Merksplas, maar daar moet je dan wel zelf voor alles zorgen, van lepeltje tot stoel, versiering,... echt alles. En dat zag ik niet zitten, teveel stress :-) Wij trouwen volgend jaar ook in de Kapelhoeve. Ik heb er enkele jaren gewerkt en ook al naar veel feesten geweest en het is telkens zeer goed! Molenhof was ook een optie, maar Kapelhoeve leek ons beter in alle opzichten ( prijs/kwaliteit )
Groetjes! Innez
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|