Nu Online
Momenteel zijn er 3 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedanking ouders + bruidskindjes

7-5-2007 20:38:28
Hallo bruidjes, wij zijn naarstig op zoek naar een gepast geschenk voor onze ouders als bedanking. Ook voor onze bruidskindjes zijn wij nog naar een cadeautje op zoek. Het gaat om 3 meisjes van 2, 11 en 15 jaar en een jongetje van 4. Wij willen hen graag iets leuks geven, maar hebben geen idee wat we zouden kunnen geven. Hebben jullie ideetjes? Liefst iets budgetvriendelijk. En wanneer geven we dit best? Tijdens de viering of op het avondfeest? Alles bedankt voor jullie reacties!

Natalie
28/07/07

Natalie
28-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1097

Ann
30-9-2007
 Meld misbruik8-5-2007 18:21:16

Hey Nathalie!

Wij waren van plan om onze bruidskindjes een dagje mee uit te nemen: naar plopsaland ofzo.

Groetjes Ann

Tina
16-8-2008
 Meld misbruik9-5-2007 11:11:37

Ik weet zelf ook nog niet wat wij onze ouders gaan geven (wij trouwen op 16/08/08), maar ik had al gehoord van een mooie uitvergrote foto van het bruidspaar...sommige fotografen maken deze klaar tegen het avondfeest. Als je graag in de kerk al iets geeft is dit natuurlijk geen oplossing... Ik denk ook nog verder!
Groetjes, Tina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...