TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
dierk
|
7-5-2007 22:01:38
Beste Elien, Met enige fierheid stel ik je onze site voor,www.studiohappymusic.be , neem gerust een kijkje, wij stellen dit ten zeerste op prijs! Muzikale groeten, Dierk Van Paemelen
|
|
Thierry
|
|
|
Bart
|
7-5-2007 23:26:37
van music@work over de maxx tot switch toestanden ... en een klassiekertje voor de nonkels en de tantes ... allemaal met evenveel plezier.
djlebart
|
|
Katrien
|
8-5-2007 8:59:23
|
|
sigrid
9-6-2007
|
12-5-2007 11:38:55
Hey, wij trouwen op 9 juni in Brugge en hebben een dj genomen die ook bij vrienden heeft gedraaid: als je googlet op dj andré vind je hem wel! Toffe gast die iets alternatiever draait dan de gemiddelde dj. Hij is van Gent maar komt ook in het Brugse.
|
|
raoul
|
11-6-2007 11:17:15
hey jullie zoeken een dj las ik ik draai alles wat er gewenst word met een beetje entertment. licht en geluid als dt niet aanwezig is kan ook geregeld worden tot een zaal van 50 pesonen tot zelfs een grote zaal van 1500 pers. referenties personeel feesten van abn amro,sheratonhotel,pulitzerhotel, jaarlijkse school en hockey feesten en al 5 jaar het feest op de prinsengracht met koninginnedag in amsterdam. ik ga voor kwaliteit en kwantieteit zodat het een leuke herinnering blijft en evt. na 12,5 en 25 jaar we weer kunnen opdraven...:O) met vriendelijke groeten raoul
telefoon:0648909174
|
|
mieke
|
25-6-2007 16:09:56
is de DJ nog nodig? mijn vriendje draait heerlijke muziek, en de favoriete radiozender is studio brussel! Dus mocht je nog interesse hebben kan ik een cdtje opsturen zodat jullie kunnen luisteren!
Groetjes mieke miekestorms@hotmail.com
|
|
Daniel
|
28-6-2007 17:43:19
Beste Elien, ik heb vernomen dat je een DJ zoekt voor je trouwfeest. Ga maar eens kijken op www.discobarexclusive.be Zij hebben voor ons feest gezorgd en het was fantastisch. groetjes daniel
|
|
digna
|
8-8-2007 10:46:22
beste , kijk eens op www.infernodjteam.be
deze dj's passen zich aan aan de wens vh huwelijkspaar....
de moeite waard!!!!
|
|
Greet
|
6-11-2007 17:27:29
Hallo, Heb je intussen een dj gevonden? Zoja wie? Wij zijn ook op zoek naar een stubru-minded dj voor ons feest. Greet
|
|
Lenie
|
7-11-2007 15:41:54
Ja, we vonden ondertussen een DJ gevonden. Het is DJ Eagle geworden (http://www.eaglewebsite.be/HTML/Light/DJ.htm ). We hadden ooit een trouwfeest met deze DJ en dat was gewoon super en helemaal ons ding! Veel succes!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|