Terug naar overzicht
Hey Evi,Net als jij heb ik bellenblazers gekocht die ik wil personaliseren. Ik weet niet of die de beste manier is, maar ik doe het zo. Je typt in Word gewoon het tekstje dat je op je etiket wilt, je gaat het selecteren en dan ga je naar Extra, Enveloppen en etiketten. Je klikt op het tabblad Etiketten, en dan opties. Nu kan je de afmetingen van jouw etiket selecteren, of zelf een nieuw formaat creëren. Daarna klik je op OK en dan nieuw document.Nu zou je een volledig blad met jouw etiketten moeten krijgen!Veel succes!Vanessa
Hallo,Ik heb het ook gewoon in word getypt. Als kleur heb ik olijfgroen gebruikt, lijkt een beetje op goud. Heb er onze namen en trouwdatum opgezet en onderaan het etiket heb ik kleine letters geschreven, Gelieve bellen te blazen bij het verlaten van gemeentehuis.groetjes vero 30/06/07
Hey,Ik heb er gewoon een wit etiketje op gekleefd met daarop in dezelfde kleuren van de bellenblazers in kleurpotlood geschreven mario en natascha, 28 juli 2007.Ik denk echt wel niet dat iemand daar zal op letten welk ticket je gebruikt en hoe het geschreven is!!!Natascha
hallo,Ik ben het aan het proberen in word, maar kan er mij iemand helpen want ik weet niet hoe je een tekeningetje kunt invoeren.groetjesevi
kijk anders hier even er staan veel verschillende op en uitleg ook soms.http://www.trouwshop.com/_forum/forum_posts.asp?TID=254...