Terug naar overzicht
Ik ga wat spulletjes bij mijn getuige stoppen en ik ga een nood-kit hebben die in de auto ligt en waar de ceremoniemeester maar om moet als er iets zou nodig zijn. En in de zaal hou ik dat gewoon in de buurt. Ik denk niet dat we, buiten een zakdoek en wat deo, veel nodig hebben die dag ;-)Els22/09/07
Hey,Ik neem ook geen handtas mee!Het is inderdaad niet haalbaar aangezien je al met je boeket zit.ik ga gewoon een beautycase meenemen.deze zetten we s morgens in de ceremoniewagens en worden dan aan de feestzaal afgezet.Daar kunnen we die dan in een kastje of zo wegbergen en dan hebben we alles bij de hand: schmink indien nodig, reuk, lak, ...Groetjes,Isabelle19 mei 07
mijn ceremoniemeester doet wat spulletjes in haar tas, zoals nooddeo en waatestaafjes. in mijn jurk laat ik wel een zak maken, zodat ik daar bv een zakdoekje in kan doen.
Hi Ine,Ik geef een zakje mee aan onze ceremoniemeester. Wanneer we in de feestzaal zijn leg ik het gewoon ergens achter zodat ik er altijd makkelijk aan kan om me wat op te frissen.Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
Ik ga een zakdoek aan mijn ventje meegeven en eventueel nog een reservezakdoek aan mijn moeder. Voor de rest ga ik niets nodig hebben.
Hallo,In tegenstelling van de bruidjes hier heb ik me wel een handtasje gekocht in dezelfde stof en kleur dan mijn kleed. Daar kan ik zakdoek, identiteitskaart en een weinig geld en gsm insteken. Ik heb dat liever altijd bij mij, je kan nooit weten wat er kan gebeuren bvb terwijl je de fotoreportage gaat doen enz . En ik denk dat het wel een verplichting is van altijd je identiteitskaart bij te hebben. Indien je geen handtasje hebt, zou ik allesinds voorzien dat mijn man dat dan bijhoudt. Groetjes. Anne21.09.2007
Hey,ik had een handtasje, maar dat is de hele dag in de koffer van de auto blijven liggen. Het is inderdaad niet zo handig als je dat bij je hebt. Mijn verloofde had een zakdoek bij en mijn bruidsmeisje een beetje make-up en deo... Ik heb het allemaal niet nodig gehad.Groetjes,Lieve
hallo Ine,Ik heb me die vraag ook gesteld, Maar vermits wij enige tijd tussen de receptie en het avodn feest hebben komt de kapper en schmikster toch nog even langs om bij te werken. En een zakdoek geef ik zoals iedereen mee aan mijn vriend en een aan mijn moeder. groetjesMaureen10/05/2008
hoi,traditie getrouw is dat de taak van uw getuige
Bedankt allemaal voor je reactie.Ik denk dat ik ook geen handtas zal meenemen. Zal wat spulletjes in de auto leggen, en een zakdoek en centjes zal ik aan mijn ventje geven. groetjes,Ine