Terug naar overzicht
Hoi, Je kunt die kopen (wit of roze) in de online winkel dressed by jill (www.dressedbyjill.nl ). Op de hoofdpagina doorklikken op "feestartikelen" en dan op "strooiartikelen". groetjes,Ilse
Hallo, Gedroogde rozenblaadjes kunnen jullie gewoon krijgen bij de bloemist en dit is helemaal niet duur.Groetjes
Hallo!Zoals jullie hebben wij ook een niet kerkelijke viering (ons "moment") in elkaar gestoken. Ik heb ook aan bloemblaadjes gedacht voor tijdens de ringen, maar ik vrees een beetje dat het moelijk is daarmee te gooien. Ik heb wel bij de bloemist geïnformeerd, en het was niet zo duur zei hij me. Succes!GroetenMarleen6.7.7
Dag Sarah,Die bloemblaadjes lijken me wel iets, maar eigenlijk ben ik nieuwsgierig naar jullie viering. Wij trouwen in september in Spanje en willen geen kerkelijke plechtigheid. We trouwen dus in België voor de wet en gaan dan naar Spanje voor een ceremonie en feest. Mijn verloofde (klinkt nog altijd beetje raar ;-)) maakt zich een beetje zorgen over wat we nu eigenlijk in die ceremonie gaan doen. Ik denk dat we beiden te emotioneel zullen zijn op dat moment om zelf iets te zeggen. Kan je ons een idee geven van hoe jullie ceremonie inelkaar zal zitten? Of hoe jullie eraan begonnen zijn? Ik heb wel wat ideeën rond muziek, maar kom niet veel verder.Thanks!En geniet nog van de voorbereidingen!PetraPS: heb je al eens aan bellen blazen gedacht? IS leuk als je buiten komt. Wij laten de bruidskindjes waarschijnlijk bellen blazen. Is altijd leuk!