Terug naar overzicht
Hey Bieke,Ja das geen probleem hoor, je moet dan je emailadres maar eens geven.. Zal wel pas na de huwelijksreis zijn dat ik ze stuur, dus zal midden juni zijn..Ik trouw in Beveren (waasland).. Als dat niet te ver is, mag je gerust live komen kijken hoor :o), in beveren trouwen ze in kasteel Cortewalle.. Ik trouw om half elf.De voorbereidingen zijn praktisch allemaal gedaan (enkel nog de tafelschikking, en da is wel moeilijk) maar ik heb wel veel stress voor het weer, ik hoop zooooooooooo dat het niet zal regenen!! Groetjes en jij ook succes met de voorbereidingen!!Anja
Hey Anja, Beveren is een beetje ver voor mij, ben van Kortrijk! Maar anders was ik waarschijnlijk wel eens komen piepen!Mijn e-mail adres is seurinckbieke@hotmail.com! Ik ben heel benieuwd naar je foto! Maar geniet maar eerst van jullie huwelijksreis natuurlijk! Waarheen gaat de honeymoon?Ik zal in ieder geval duimen voor je dat de zon overvloedig van de partij zal zijn!Groetjes, Bieke
Okelidokeli, ik zal zeker foto’s mailen.. Wij gaan twee weekjes naar Griekenland, zalig genieten..Ik heb ondertussen al naar een kasteel hier in onze gemeente gebeld en mag (als het regent) foto’s binnen nemen, dus ben al een klein beetje geruster.. maar ik hoop toch nog altijd op stralend weer hoor dat is toch altijd veel mooier he.. Groetjes Anja