Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwzaal - Bourla Schouwburg

9-5-2007 10:51:16
Dag Bruidjes

op 05/05 heb ik even mijn hart gelucht over alle tegenslagen die een mens kan hebben bij de voorbereidingen van zijn huwelijk. Maar er is ook goed nieuws. 2 weken geleden zat ik plots zonder trouwzaal.
En nu heb ik de BOURLA SCHOUWBURG in Antwerpen kunnen boeken! JA ja, de foyer van den bourla!
Zo zie je maar, de moed niet later varen!

Groetjes
Iris :-)

Iris
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1528

Iris
7-7-2007
 Meld misbruik9-5-2007 10:52:16

Ik bedoel op 3 mei heb ik mijn hart gelucht!

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik9-5-2007 11:20:16

Hi Iris,

Leuk om te lezen dat jullie toch een andere zaal hebben gevonden, en zeker zo snel.
Een hele mooie locatie trouwens, wist niet dat je daar ook huwelijken kon organiseren. Zal zeker mooie foto's opleveren.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

Veerle
18-7-2007
 Meld misbruik9-5-2007 18:28:14

Wauw! Inderdaad een hele toffe locatie!

Ik hoop voor jou wel dat de parketvloer daar niet net geboend is...
Ik ben er onlangs zwaar onderuit gegaan toen ik even naar 't toilet wilde lopen!
Dan wordt 't echt: "Daar komt de bruid, daar schuift ze uit...!"
Soit!

Veel succes verder en...voorzichtig zijn!

Veerle

Iris
7-7-2007
 Meld misbruik14-5-2007 9:26:52

@Veerle, ik zal vragen aan de schoenmaker of ze speciale anti-slip stroken op mijn trouw schoentjes plakken ;-)
Bedankt voor de Tip!
@Véro, bedankt nogmaals voor de lieve woorden! Enne.... bij jou begint het goed te korten hé!

Liefs
Iris

Natasja
18-1-2010
 Meld misbruik13-3-2011 22:57:24

hoe was jullie ervaring met de Foyer?
ik ben zelf op zoek naar een niet-doorsnee locatie en dit past binnen het plaatje.
groetjes

Iris
7-7-2007
 Meld misbruik1-7-2011 10:57:52

Awel het was super in de Foyer.
Vriendelijke mensen, alles is perfect verlopen, ik heb me nergens zorgen over moeten maken! Het was gewoon Perfect!
Idereen spreekt nu nog over onze trouw dat het zo goed was!
Om 6u30 hebben we de laatste op de bus gezet en zijn we vertrokken naar ons hotelkamer (theater hotel) aan de overkant!
Veel plezier!

caroline
17-8-2013
 Meld misbruik25-1-2013 22:22:07

Hallo,

Wij zijn ook, na plots zonder zaal te vallen, op zoek naar een zaal en dachten aan de foyer. Hoeveel hebben jullie betaald voor de zaal en is deze beperkt in aantal uren om te huren?
Alvast bedankt!
Caroline

Iris
7-7-2007
 Meld misbruik7-2-2013 9:19:47

Caroline, gewoon contact opnemen met hen! Wij hebben tot 6 uur 's ochtends kunnen feesten :-) en ik kan je vertellen dat de foyer niet duurder is dan een andere trouwzaal.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...