Terug naar overzicht
hallo,ik ben in december naar een trouwfeest in outfort geweest, en sorry..het was echt niet gezellig, iedereen stond gewoon in die nisjes, je zag gewoon niet wat er gebeurde, elk groepje was dus echt 'op z'n eigen'. sorry..ik vond het niet zo'n toffe locatie.
Ik heb er een feest gedraaid en dat viel reuze mee. Discobar stond wel midden in de hoofdgang. De verschillende nissen breekt wel het open ruimte gevoel maar verkleint de zaal waardoor het gezellig wordt.Maar ik kan leen haar comments absoluut begrijpen ... als mensen niet echt de goesting hebben om er een feestje van te maken blijft men makkelijker in zijn eigen nisje zitten.cheers,djLebart
Dag Helga, wij overwegen ook om ons feest daar te bouwen en zit zelf ook wat met die angst.Voor de rest vind ik het echt een uniek locatie... Ik hoop echt dat er wat positieve reacties bijkomen maar voor de rest is de vraag of de ambiane aan de nissen ligt of aan de mensen ... Hoop dat je me laat weten hoe het gegaan is! nadine@ad-ict.be groetjes
dag Nadine (en de anderen), bedankt voor jullie reacties. We hebben besloten om het feest in Outfort te doen. Er zal altijd wel iets zijn. De ene zaal is te groot, de ander te duur etc. Outfort is idd een mooie lokatie en het probleem van de nissen proberen we wat te ondervangen door een aantal nissen af te sluiten of halverwege af te sluiten. en de mensen aansporen om maar veel te dansen en rond te lopen :-) maar indien er nog meer reacties zijn of ideeen om er een goed feest van te maken, hoor ik dat graag. groetjes helga
Hallo , ik ben daar 2 jaar geleden naar eenntrouwfeest geweest en vond dat maar niks , wij trouwen op 8 juni en doen ons feest op den beerschot. Prachtige zaal niet te duur en goede traiteur.Groeten Eve
hallo, nog meer reacties...?misschien ook wat positieve?alvast bedankt.groetjes