Terug naar overzicht
Hoi K,Wij trouwen 29.09.2007 en ik heb een stola voorzien. Beter zeker spelen, dacht ik. Eind september kan het weer heel goed zijn maar ook heel fris.groetjesMie
Hallo,wij zijn vorige week getrouwd en het was een schitterende dag, toch heb ik een hele tijd mijn stola aangehad. Zeker in het stadhuis...Groeten Dolores
Wij trouwen op 28 juli en ik heb ook iets voorzien. Eerder omdat het mijn jurk echt wel af maakt. Maar als het 30°C zal zijn, zal dat veel te warm zijn, want het is niet zomaar een stola in voile. Het zijn meer een soort mouwen die over mijn rug doorlopen en daar wat gedrapeerd zijn in een soort zeer los gebreide stof.
Ik trouw op 28 juli en heb een doorzichtige tule voorzien. Het past heel goed bij het kleed, moest het te warm zijn laat ik het ook uit, maar ik zorg wel dat ik het altijd bij me heb!groetjes,Klaartje
Ik heb tule voorzien.Als t te warm is ga ik die (behalve in de ker) niet dragen.
Hey,Ik heb een doorzichtige tule. Eigenlijk geeft dat niet veel warmte, hoor, dus ik ga die sowieso dragen, want dat maakt mijn kleed af!Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Wij trouwen begin juli en ik heb niets voorzien (tenminste niet bij mijn "echte" trouwkleed, omdat ik dat niet echt mooi vond en stiekem hoop op zonnig weer natuurlijk).
Hoi,ik trouw op 17 augustus en ik heb nog niets voorzien... Ik dacht eerst om geen stola te kopen, omdat ik vind dat dat een beetje van de charme van mijn kleedje wegneemt. Als ze nu echt slecht weer voorspellen in augustus, dan ga ik misschien wel nog iets maken!Groetjes,Ilse