TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
22-6-2007
|
10-5-2007 7:58:34
dag streekgenoot (zijn ook van maaseik)
ik heb horen zeggen dat hostellerie la butte aux bois heel mooi zou zijn (prijzen ken ik jammer genoeg niet). Feestzaal oppenhof (kinrooi denk ik) is misschien ook een optie...
groetjes wendy 22-06-2007
|
|
Marie-Thérèse
|
10-5-2007 9:22:16
Hallo Julie, Er is dit jaar een nieuwe zaak geopend.Grote vierkantshoeve gelegen te 's herenelderen( Tongeren)De Kleine graaf. Moet heel indrukwekkend zijn, mooi gerestaureerd.Er is ook een brasserie aan dus je kan altijd zo even binnen wippen om de sfeer op te snuiven en de keuken te testen.Veel succes met de zoekactie. Groetjes
|
|
Loth
14-7-2007
|
10-5-2007 9:43:08
Dag Julie!
Wij zijn zelf ook van Maaseik en trouwen 14 juli in Residence Stiemerheide in Genk (vroegere golfhotel). Heel mooi gelegen, ook wel betaalbaar en een fantastische service! Deze zaal is verbonden aan La butte aux bois. Daarnaast zijn we nog een aantal zalen gaan bezichtigen in de buurt en wat er voor ons nog uitsprong is een zaal in Houthalen. Op dit moment kom ik niet op de naam, maar als je meer informatie wil hebben, laat je mij maar iets weten. Dan mail ik het door.
Groetjes en veel succes!
Loth
|
|
amalia
24-5-2008
|
10-5-2007 21:17:25
Ik heb gehoord dat Bevershof mooi is (Bilzen). Mijn nicht is in het klein kasteeltje van Bokrijk getrouwd. Ik vermoed wel dat het redelijk wat gekost heeft ... Wij geven het feest in de Elysee in Genk. Mooie zaal, traiteur en drank inbegrepen en zelfs de versieringen (tafellakens, bloemstukjes, ...)
|
|
Julie
|
11-5-2007 12:10:21
Hey allemaal,
Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik ga zelf al eens kijken in Leut en dit weekend in Zelem. Dat laatste is wel wat verder, net in Vlaams-Brabant, maar misschien moeten we toch ook maar rekening houden met mensen die van alle kanten van het land komen en als we daar ergens kunnen blijven slapen, dan is dat perfect, he. Jullie tips moet ik nog eens uitpluizen. Ik laat wel nog wat horen. Veel succes met jullie voorbereidingen en geniet ervan!
Julie
|
|
inge
22-9-2007
|
11-5-2007 12:25:15
Dag Julie Wij trouwen in 't Driessent van Bart Claes. Hij heeft 3 feestlocaties in Diepenbeek en eentje in Neerlanden (een oude vierkantshoeve). Je kan een kijkje nemen op hun site www.bartclaes.be . In orsmaal ligt Hof Ten Steen (een kasteelhoeve), we zijn er zelf niet gaan kijken maar lijkt me ook een mooie locatie (www.hoftensteen.be ). En in Kelchterhoef is een abdijhoeve ingericht als feestzaal (www.abdijhoeve.be ). Naar het Sint-Jansbergklooster in Zelem zijn we ook gaan kijken. Echt een hele leuke locatie! groetjes inge
|
|
Julie
|
11-5-2007 13:12:38
Dag Inge,
Waarom viel jullie keuze uiteindelijk toch op 't Driessent? Waren er negatieve dingen aan de andere locaties die we best op voorhand weten?
groetjes,
Julie
|
|
inge
22-9-2007
|
11-5-2007 16:04:30
Dag Julie Echt negatieve dingen waren het niet hoor. Het klooster vind ik echt fantastisch, maar de prijs lag een beetje hoog voor ons budget en de abdijhoeve in Kelchterhoef is een heel grote zaal. We vreesden er voor dat onze groep er te klein voor zou zijn. Van Bart Claes hadden we al veel positiefs gehoord en prijs/kwaliteit zit het er zeker goed. Onze voorkeur ging uit naar de Beekhoeve in Neerlanden, maar die was niet meer vrij :( en zo is het 't Driessent geworden. Wat ook een hele mooie locatie is.
Veel succes nog met je zoektocht!
groetjes inge
|
|
carla
|
12-5-2007 18:22:13
Hoi,
Wij geven ons feest in orangerie Krekelhof. Ik vind het wel een mooie locatie.
|
|
Anneke
5-5-2007
|
13-5-2007 23:25:35
Hallo
Wij hebben ons feest in de Elysee in Genk gehad. We zijn er zeer tevreden over. En het kostenplaatje is héél goed meegevallen!!! Ze zijn eigenlijk helemaal niet duur, maar dat maak je natuurlijk zelf hé!!!
Anneke 05/05/2007
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|