Nu Online
Momenteel zijn er 301 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelbenamingen

10-5-2007 7:59:19
Hey bruidjes

wij trouwen 8 september en ben opzoek naar leuke namen voor de tafels in te delen. Weten jullie ietske leuk???

groetjes
tess

Tess
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 780

Karolien
2-8-2008
 Meld misbruik10-5-2007 11:50:17

hei Tess, wij trouwen pas in augustus volgend jaar maar ben daar ook al over aan het nadenken. We zijn onlangs naar een trouwfeest geweest en daar stond op elke tafel een houdertje uit een andere houtsoort op tafel. De tafel kreeg dan de naam van die houtsoort. De bruidegom was een schrijnwerker. Vandaar waarschijnlijk. Vond het wel een leuk idee. Bij mijn schoonzus waren het allemaal kruiden. Veel succes! Karolien

Anne
21-9-2007
 Meld misbruik10-5-2007 12:32:38

Hallo,
Ik ben ook van plan zoiets te doen maar weet nog niet welke te gebruiken. Ik heb al gedacht aan landen zoals belgië, frankrijk, italie ... en in het midden van de tafel dan bvb het atomium zetten en eiffeltoren enz .. kan ook fruitsoorten of verschillende snoepjes of bloemen .. automerken .. er zijn er zo veel dat ik het niet meer weet hihi.
Groetjes
Anne
21.09.07

Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik10-5-2007 13:32:19

Hoi,
Wij geven de tafels niet echt namen. De genodigden krijgen bij het binnenkomen van mijn kleine zus een foto van ons, met daaraan een liefdesgedicht (ik ben nl. romaniste). Ze moeten dan aan de tafel gaan zitten waar die foto en dat tekstje terug te vinden is. Ik vind het altijd leuk als je iets neemt dat een beetje bij het trouwkoppel past!
Groetjes,
Ilse

Tina
16-8-2008
 Meld misbruik10-5-2007 16:31:26

Ik heb ook al gehoord van liedjestafels of componisten; en dan laten ze een bepaald liedje horen en diegene met dat liedje of die componist op hun kaartje moeten dan binnengaan en zitten dus aan dezelfde tafel...Vind ik persoonlijk wel leuk. Succes! Tina 16/08/08

Jennifer
15-9-2007
 Meld misbruik10-5-2007 16:51:10

hallo!

Wij hebben elkaar leren kennen in Zuid-Afrika tijdens een cursus informatica met een groep van 30 mensen die elkaar op voorhand niet kenden. Gedurende die vier maanden dat we daar zaten hebben we ook verschillende uitstapjes gemaakt en ontzettend romantische plekjes gezien, met de groep of met ons tweetjes. Wij nemen voor elk romantische uitstap die we maakten de naam van de locatie waar we waren als tafelbenaming. De hoofdtafel heet dan de Tafelberg-tafel, enz...
Maar je kan het ook doen met alle romantische bestemmingen waar jullie samen heel mooie herinneringen aan hebben!

Er zijn inderdaad zoals hier al werd gezegd ontelbaar veel mogelijkheden, gewoon goed nadenken over jullie en jullie relatie tot nu toe, en dan vind je zeker iets!

Succes,
Jennifer
(15/09/07)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...