Terug naar overzicht
Hallo,er zijn heel veel mogelijkheden...snoep, rozen, andere bloemen, films, liefde is..., series, hobbys, steden, landen, iets te maken met een beroep van één van jullie, soorten stenen (diamant, robijnen....), of gewoon een nummering (van 1 tot ...), soorten bieren, soorten drank, sporten, kleuren, werelddelen,.... en nog zo veel meer...Nu nog kiezen... *zucht*alvast veel succesAngela
Hey Marisa,Angela gaf al alle ideetjes waar ik ook aan dacht! Wat je natuurlijk ook kan doen is iets persoonlijk zoeken dat bij jullie allebei past. Zo zijn mijn vriend en ik allebei belg, maar wonen we in Amsterdam. Daarom gaan wij waarschijnlijk plekjes in Amsterdam nemen als tafelnamen.GroetjesLies
Ik heb ook al gehoord van liedjestafels of componisten; en dan laten ze een bepaald liedje horen en diegene met dat liedje of die componist op hun kaartje moeten dan binnengaan en zitten dus aan dezelfde tafel...Vind ik persoonlijk wel leuk. Succes! Tina
Hoi,wij nemen allemaal plaatsen die we tijdens onze huwelijksreis (rondreis Bali en erna strandvakantie) gaan bezoeken.De genodigden krijgen dan een soort 'vliegticket' met daarop hun bestemming op.groetjes,Valery15/09/2007valeryenpascal.trouwen.com
Bij ons wordt t wrs Liefde is...Ga zo prentjes gebruiken en dan t zelfde tekeningetje op e kaartje zetten met de naam vd gast die aan die tafel mag zitten.Moet nog zoeken waarmee ik de prentjes op de tafel ga zetten.Patricia01/08/2008
Hey Marissa,Voor mij is de bestemming van onze huwelijksreis nog een groot raadsel. De bruidegom heeft twaalf mogelijke bestemmingen opgegeven en dat worden dan de namen van onze tafels. We zoeken dan bij elke bestemming mooie foto's zodat de gasten al een beetje kunnen wegdromen bij hun (en misschien onze) bestemming.Groetjes,Monika