Nu Online
Momenteel zijn er 310 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema tafels

10-5-2007 15:32:49
Hoi allemaal,

Wat voor leuke ideetjes hebben jullie als thema voor de tafels, zodat mensen herkennen waar zij plaats moeten nemen?

Alle tips zijn welkom. Bedankt!

Groetjes,

Marisa
7/7/7

Marisa
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 510

Angela

Meld misbruik10-5-2007 15:37:38

Hallo,

er zijn heel veel mogelijkheden...
snoep, rozen, andere bloemen, films, liefde is..., series, hobbys, steden, landen, iets te maken met een beroep van één van jullie, soorten stenen (diamant, robijnen....), of gewoon een nummering (van 1 tot ...), soorten bieren, soorten drank, sporten, kleuren, werelddelen,.... en nog zo veel meer...

Nu nog kiezen... *zucht*

alvast veel succes

Angela

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik10-5-2007 15:41:13

Hey Marisa,

Angela gaf al alle ideetjes waar ik ook aan dacht! Wat je natuurlijk ook kan doen is iets persoonlijk zoeken dat bij jullie allebei past. Zo zijn mijn vriend en ik allebei belg, maar wonen we in Amsterdam. Daarom gaan wij waarschijnlijk plekjes in Amsterdam nemen als tafelnamen.

Groetjes

Lies

Tina
16-8-2008
 Meld misbruik10-5-2007 16:21:33

Ik heb ook al gehoord van liedjestafels of componisten; en dan laten ze een bepaald liedje horen en diegene met dat liedje of die componist op hun kaartje moeten dan binnengaan en zitten dus aan dezelfde tafel...Vind ik persoonlijk wel leuk. Succes! Tina

Valery
15-9-2007
 Meld misbruik10-5-2007 16:25:39

Hoi,

wij nemen allemaal plaatsen die we tijdens onze huwelijksreis (rondreis Bali en erna strandvakantie) gaan bezoeken.
De genodigden krijgen dan een soort 'vliegticket' met daarop hun bestemming op.

groetjes,
Valery
15/09/2007
valeryenpascal.trouwen.com

Patricia

Meld misbruik14-5-2007 11:48:28

Bij ons wordt t wrs Liefde is...
Ga zo prentjes gebruiken en dan t zelfde tekeningetje op e kaartje zetten met de naam vd gast die aan die tafel mag zitten.
Moet nog zoeken waarmee ik de prentjes op de tafel ga zetten.

Patricia
01/08/2008

monika
29-6-2007
 Meld misbruik18-5-2007 12:41:31

Hey Marissa,

Voor mij is de bestemming van onze huwelijksreis nog een groot raadsel. De bruidegom heeft twaalf mogelijke bestemmingen opgegeven en dat worden dan de namen van onze tafels. We zoeken dan bij elke bestemming mooie foto's zodat de gasten al een beetje kunnen wegdromen bij hun (en misschien onze) bestemming.

Groetjes,
Monika

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...