Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lingerie Bjem

10-5-2007 15:36:53
Iemand een idee waar je de Bruidslingerie Bjem van het merk Poirier kan vinden in Oost-of West-vlaanderen? (het betreft satijnen lingerie met opschriftjes in Swarowski-steentjes met 'Just married', 'Honeymoon', ...
Heel leuk! Ik heb op dit forum reeds gelezen dat een winkel in Genk ze verkoopt! Maar voor mij is dat iets te ver!
Hopelijk levert de zoektocht iets op.
Alvast bedankt, Bieke

Bieke
25-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 949

Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik11-5-2007 14:24:52

Rond welke prijsklasse zit deze lingerie? Het ziet er wel duur uit, vind ik.

olivier
24-8-2007
 Meld misbruik15-5-2007 21:39:32

Dag meisjes,
ik heb dit setje gekocht een aantal weken geleden. Voor zover ik weet zijn er maar heel weinig winkels die het verkopen. Ikzelf ben van Gent maar ben toch helemaal naar Genk gereden om het te gaan kopen.
Ik heb 100€ betaald voor het slipje met Just Married en het torcelet (zonder swarowski steentjes).
Veel succes in jullie zoektocht!

groetjes,
Liesbeth

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...