Terug naar overzicht
Als je wil kan ik je helpen met een regeling van de huwelijksdag. Waarom neem je niet eens kontakt op met rent-e-priest?geef eens je mail-adres en ik heb nog wel iets dat je kan gebruiken.succes
Wij trouwen 18 september 2004. In juli dit jaar hebben we de kerk vastgelegd. Ik denk dat je nu nog perfect kunt bellen naar de priester om te zien of de kerk nog vrij is hoor! Wij zijn van Roeselare. Feestzaal Salons Denotter in Zedelgem. Nu gaan we op zoek naar DJ, fotograaf,...hoopdat we nog op tijd zijn!Succes met voorbereidingen!
Hallo Sarah en Malcolm, Wel eh, we hebben eigenlijk enkel de zaal al geboekt..., voor de rest zijn we bezig met uitnodigingen maken (ik wou ze graag zelf maken en daar kruipt veel tijd in), dit weekend gaan we wel eens langs bij de fotograaf, en misschien ook bij een juwelier voor de ringen, gewoon om eens te kijken. Ik ben wel eens gaan zien voor een trouwjurk, maar heb nog niets gepast of zo... ik zal er zo te lezen hier op de site best niet al te lang meer mee wachten. De kerk ligt ook vast en daarvoor zoeken we nu eerst live-zang. Groetjes en hoe zit het bij jullie? Ons e-mail adres is sabine.meuwis@belgacom.net