Terug naar overzicht
Hey Selma, Dit lijkt me niet veel verschillend met de belgische bruidjes, wat mij betreft toch niet. je moet wel zien dat je genoeg tijd hebt voor de foto's voor dat je trouwt voor de wet. Alles hangt af van de afstand tussen de twee. Mijn fotograaf heeft me verteld dat de foto's nemen op zich zeker 1 uur is + dan de trajecten heen en terug. Misschien wel belangrijk want het is toch een heel romantisch moment en iets waar jullie met 2 zijn. Wat wij wel doen is de bruidstaart na het diner geven, zodat iedereen er kan van mee genieten. GroetjesAnne
Bij ons kunnen we nog "uitslapen als ik KAN slapen,want mijn vriend gaat bij zijn ouders slapen,heb hem gezegd dat ik dat wilde,1 persoon zenuwachtig(ikzelf dus) is meer dan genoeg! mijn 2 kinderen zullen mij de stui, dan stuipen op het lijf jagen vrees ik, dat ik niet meer kalm zal zijn!ik had gedacht zoiets:8U00:LEKKER WAKKER WORDEN + ontbijtmand(a ja ik trouw maar 1 keer zo special!!!9U00:DOUCHEN + de kinderen aanmanen om zich te douchen10UOO: KAPPER,MOET IK NOG ZOEKEN!HHHHHEEEELP VOOR NAAR HUIS TE KOMEN,EN DAT VLOT NIET!!!moet 2 personen behandelen.11U00: MAKE UP MOET IK NOG ZOEKEN! ,VISAGIST NAAR HUIS LATEN KOMEN,moet 2 personen behandelen.DAN ZIJN WIJ OM 12U00 KLAAR EN WE MOETEN OM 13U00 KLAAR ZIJN,DAT GEEFT ONS NOG WAT TIJD OM OP ADEM TE KOMEN EN DRANKJES EN HAPJES KLAAR TE ZETTEN TEGEN DAT MIJN FAMILIE EN MIJN VRIEND AANKOMEN OM 13UOO.OM 13U30:NAAR HET GEMEENTEHUISOM 14UOO:NAAR DE KERK,DIE RECHT TEGENOVER HET GEMEENTEHUIS LIGGEN DUS WIJ GAAN ER TE VOET NAAR TOE.OM 15U00: NAAR DE FOTOSHOOT DIE ONGEVEER 1UUR DUURT.OM 16U30:AANKOMST IN DE ZAAL VOOR DE RECEPTIE MET FAMILIE,DE BARBEQUE MET DE FAMILIE.20U30: RECEPTIE MET GASTEN VOOR HET AVONDFEEST.0U00:MIJN KINDEREN ZIJN JARIG EN DAT WORDT IN DE BLOEMETJES GEZET!!!!OM 20U30: