Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervoer

10-5-2007 19:30:30
Heykes Allemaal

Het is misschien nog vroeg want wij trouwen pas volgend jaar 09/08/2008, maar toch ben ik al opzoek naar vervoer voor mijn familie. Ik had graag een bus gehad omdat we de wagens bij mij thuis en aan het gemeentehuis nergens kwijt geraken maar een bus voor ongeveer 80 personen vind je niet veel. Heeft er iemand misschien een ander idee of kan iemand mij aan een bus helpen.

Alvast mercikes

groetjes
Dana

Dana
30-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 400

Ellen
1-9-2007
 Meld misbruik10-5-2007 20:41:33

Hey Dana,
ik weet niet juist uit welke provincie je komt, maar misschien helpt deze site je wel: www.cloosterhof.be
Groetjes
Ellen
01/09/2007

KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik10-5-2007 21:57:07

hallo,
mijn schoonbroer is eigenaar van "DE KORENBLOEM" of "PRESENTCARS" ikzelf neem een busje voor onze trouw en ik heb effe gekeken op hun website en ze hebben een dubbeldekkerbus voor 72 personen,denk ik. ik geef je de link van hun website,maar neem contact met hun want ze hebben het verschrikkelijk druk en kunnen een oplossing zoeken voor jou.
.http://www.presentcars.be/dubbel.htm
grts,Karina

Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik11-5-2007 9:52:09

Bij vervoersmaatschappij De Ras hebben ze een VIP bus. Dat is een gewone bus, maar wat beter afgewerkt, met een bar erin enzo. Maar ik weet niet hoeveel personen daar in kunnen.. Mss eens contact opnemen met hen.
Groetjes,
Isabel
01/09/07

Veroniek

Meld misbruik11-5-2007 10:57:54

Hoi Dana

Wij gaan deze zomer trouwen en gebruiken de VIP bus van De Ras, maar die telt maar 34 zetels. Ze zijn wel bezig met een aankoop van een nieuwe VIP us (zodat ze er 2 hebben), maar ik denk dat dat ongeveer hetzelfde aantal zal zijn. Je verliest veel plaats met de bar en achteraan heb je een salon... Een héél mooie bus, maar niet zoveel plaats als jij wilt!

De grootste bus die ze hebben is met 79 plaatsen. Hier is de site, je kan dan eens kijken en contact met hen opnemen...
http://www.derasbvba.be/source/wagenpark.php?cid=1

We mogen hem zelf versieren hoe we willen en ze zijn héél vriendelijk!

Vele groetjes
Veroniek
20 07 2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...